גירושין בצל הקורונה: הדרמה הזו, שטרם הגיעה לבית המשפט או לבית הדין הרבני, נמצאת כרגע בשלב של "ישוב סכסוך", אבל מן הסתם היא עשויה להגיע מהר מאד לגירושין. מדובר בזוג הורים משכילים ולהם שלושה ילדים. שניהם מחזיקים בתפקידים בכירים במוסדות ציבוריים.

הבעל, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, פנה במכתב כנגד אשתו ואמר כי "אני חושב שלא יהיה מנוס מפירוק החבילה בקרוב אם זה יימשך". "אשתי לא עוזבת את הטלוויזיה ושקועה בסדרות במהלך היום והלילה. ביטלתי את המנוי בנטפליקס, אז היא חידשה אותו מכספה. בנוסף לזה היא רוצה להגביר את קצב האימונים במכון הכושר מה שמעלה חשד כי היא מקיימת קשר נוסף", הוסיף. 

לדברי הבעל, אשתו מתעלמת מהצרכים המשותפים שלהם, הן בצד הרומנטי והן בצד המעשי של ניהול הבית. "כל מה שמעניין אותה זה סדרות בנטפליקס והיא עושה לעצמה מרתון כשהיא צופה ביום ובלילה בפרקי הסדרות בזו אחר זו". האישה להגנתה טוענת, כי בעלה במשבר קשה מאוד מאז יצא לחופשה ללא תשלום. "לצערי ספק אם הוא יוחזר לעבודה בהיקף שהיה מועסק, למרות התפקיד המיוחד שהיה לו בתחום החינוך", אמרה. 

על פי הנוהל, נשלחו השניים לישוב סכסוך. אבל לדברי עו"ד סולן, זה מסוג המקרים שבסופו של דבר העילה החסרת משמעות הופכת למריבה גדולה ומביאה לפרידה וגירושין. "במקרה הזה זה יכול להיגמר רע מאד, כי יש הרבה מאוד סיפורים מאוד לא נעימים לשני הצדדים לספר, מה שיפגע בסופו של דבר במקום עבודתם ובעיקר בילדים".