דיווח ראשוני: חשד לניסיון דקירה היום (שלישי) במעבר קלנדיה, החשוד נוטרל. אין נפגעים לכוחות הביטחון. חשוד שהגיע לעבר המחסום שלף סכין וניסה לדקור את המאבטח שניצב במחסום. מאבטחים, לוחמים ושוטרים שהיו במקום הגיבו במהירות, ביצעו ירי לעבר רגלו של המפגע, שנפצע, נפל ונוטרל.

המפגע הגיע למעבר כשהוא אוחז חפץ חד בידו, והגיע לעבר איש ביטחון הפועל במעבר קלנדיה וניסה לדקור אותו, ומשהבחין  בו במרחק קצר הצליח לבצע לעברו ירי ולנטרל אותו.

החשוד נלקח לחקירה במתקני השב"כ. כוחות גדולים של משטרת ירושלים, מג"ב ושב"כ נמצאים בזירה. הכוחות ינסו לאתר מצלמות אבטחה באזור על מנת לנתח את האירוע.

כזכור, אישה בת 62 נדקרה לפני כשבועיים, ביום הזיכרון לחללי צה"ל, בפיגוע דקירה ברחוב ויצמן בכפר סבא, סמוך לקניון G. כוחות גדולים של מד"א ומשטרה הגיעו לזירת האירוע ומצאו אותה כשהיא פצועה במצב בינוני. היא פונתה לחדר הניתוח בבית החולים מאיר בעיר, שם הודיעו מאוחר יותר כי הועברה להשגחה בטיפול נמרץ. 

התוקף, פלסטיני בן 19 מהעיר טול כרם, נורה ונוטרל על ידי אזרח תושב הוד השרון שחלף עם רכבו בסמוך למתחם. לאחר שבמשך דקות ארוכות נמנעו מלקבוע את נסיבות המקרה, דוברות המשטרה אישרה  כי מדובר באירוע על רקע לאומני.