מגיש החדשות יעקב אילון הודיע היום (שלישי) על עזיבתו את ערוץ רשת 13: "מודיע בזאת שנפרדתי לשלום מרשת ערוץ 13. מאחל לעובדים בחברת החדשות שיחזיקו מעמד. כבר עובד על כמה פרויקטים מעניינים. אחד מהם הוא ״הראש הדיגיטלי״ עם פרופ׳ ישע סיון. סי יו".

אילון, שבעבר הגיש שנים ארוכות את המהדורה המרכזית של ערוץ 10, שב למערכת החדשות בעת איחודו של הערוץ עם "רשת", והחל להגיש מהדורת חדשות מוקדמת בשעה 17:00. בשבועות האחרונים, בעקבות המשבר הכלכלי בערוץ, המהדורה לא שודרה.

מחדשות 13 נמסר: "יעקב אילון הוא איש מקצוע מהשורה הראשונה ויש לו זכויות רבות בחדשות 13. אנו מאחלים לו הצלחה רבה ומקווים לעבוד איתו שוב בהמשך הדרך"

כזכור, בחודש שעבר התקיימה פגישה של ועד עובדי חדשות 13 וצוות ארגון העיתונאים, עם מנכ"ל רשת אבי בן טל, בפגישה נכחו גם מנכ"ל חברת החדשות ישראל טוויטו וסמנכ"ל משאבי אנוש עידו איינבינדר. בהמשך לדברים ועד העובדים הוציא הודעה.

על פי הודעה שיצאת לעובדי החדשות, בן טל הציג את הכוונה שלו לקצץ קיצוץ עמוק ומשמעותי בחברת החדשות, ודיבר במונחים של 50-40 אחוזים מתקציב החברה, וטען שהקיצוץ נובע מהמצב הכלכלי הקשה של "רשת 13", אך בפגישה לא הציג שום נתון כלכלי. בנוסף, הוא ציין שהקיצוץ יגיע לכלל חלקי החברה והתפקידים, ואמר שאין בכוונתו להמתין עד 17.5 כפי שנקבע בהחלטה של בית הדין לעבודה משבוע שעבר.