חלקו השני של הסרט על מיכל סלה ז"ל שנרצחה בידי בעלה אלירן מלול באוקטובר האחרון בביתם שבמוצא, שודר אמש ב"עובדה" (קשת 12).  בעקבות שידור הסרט, פנו ל"עובדה" נשים רבות שהיו גם הן במערכת יחסים אלימה עם בני הזוג שלהן. בעקבות כך פרסמה היום (רביעי) אחותה הגדולה של סלה, לילי בן עמי, פוסט בפייסבוק שקרא לנשים שחוות מערכת יחסים אלימה או אובססיבית לא להסס ולפנות לקבלת עזרה, וכתבה כי אפשר היה להציל את אחותה.

וכך כתבה בן עמי: "אחרי שצפית בתוכנית על אחותי הקטנה מיכל סלה ז"ל - אם את מפחדת עכשיו להסתכל לבן זוגך בעיניים - אז זה אומר שאת שם. קומי בקשי עזרה. אל תגידי "לי זה לא יקרה". קנאה אובסיסיבית היא קטלנית".

"מאות ואלפי פעמים שאלתי את עצמי: למה היא שתקה? איך לא ראינו דבר?", כתבה בן עמי. צללתי עמוק לתחום של רצח נשים. ומצאתי תשובות. אפשר היה להציל את מיכל. אותה ועוד מאות נשים ומשפחות שגורלן נחרץ בדם. התובנות הביאו להקמת פורום מיכל סלה. השליחות שמיכל הותירה במותה היא להציל חיים. לתרגם את תמרורי האזהרה לכולנו, נשים, גברים, אחיות, החבר הטוב, הקולגה והשכן".

עוד כתבה בן עמי, כי "אתמול, עם שידור הסרט השני של עובדה, מיכלי הייתה אמורה לחגוג בדיוק יום הולדת 33 לפי התאריך העברי. קטע קוסמי שכזה. כמו עוד הרבה קטעים אחרים (אחרי שאנשום, אכתוב גם על זה)".

"בשבוע הבא, בתאריך יום ההולדת הלועזי של מיכל, ה-18 במאי, עמותת פורום מיכל סלה תקיים את האירוע הראשון שלה: "האקתון מיכל סלה". זהו ההאקתון הראשון בארץ להצלת חיים ומניעת אלימות בכלים טכנולוגים. שותפינו הם הגופים המובילים בארץ, ביניהם מייקרוסופט, פייסבוק, מובילאיי, משרד הרווחה, המשרד לבטחון פנים, קודה, in.dev ופנג'אה".

בן עמי הסבירה: "יש רעיונות טכנולוגים פשוטים על המדף שרק צריך לרתום אותם. ישראל מובילה עולמית בלוחמה בטרור. החל משבוע הבא, ישראל תעשה את הצעד הראשון כדי להוביל עולמית גם בלוחמה בטרור בתוך הבית. מחר עד השעה 23:00 ניתן יהיה להירשם כדי להגיש רעיון למיזם מציל חיים, כדי שהמוחות ומתכנתי העילית הטובים בארץ - יוציאו אותו מהכוח אל הפועל. המיזמים הזוכים יזכו לליווי ותמיכה והגמר יתקיים במעמד נשיא המדינה ומשפחת סלה. אנחנו עדיין בשלבי ההקמה של העמותה. יש המון מתנדבות ומתנדבים מעולים. אני עדיין מחפשת את נשות ואנשי העסקים שהנושא נוגע בהם וירצו לעזור במימון. אם זה קרה לנו - זה יכול לקרות בכל בית. השליחות שלנו היא לצקת משמעות למוות המיותר של מיכלי ולהמשיך את האור שלה. להציל חיים".