רונן אגסי, ראש חטיבת שוק ההון בבנק לאומי, חוזר בו מההסכמה שנתן ליו"ר כלל ביטוח דני נוה להחליף את יורם נוה בתפקיד מנכ"ל החברה.
אגסי נקלע למצב מביך בבנק לאומי, כשמצד אחד הוא מעוניין בתפקיד בחברה אחרת, אבל מצד שני ממשיך בבנק. אגסי היה לפני שנתיים המועמד המוביל לניהול החברה, אלא שמשיקולים פנימיים הוחלט למנות את יורם נוה.

אם בדוח שיכין הבודק החיצוני יורם דנציגר ייכתב כי המהלכים להדחת יורם נוה נעשו כדין, לא תהיה לכלל ביטוח ברירה אלא להקים ועדת איתור למנכ"ל חדש. דנציגר התבקש על ידי יו"ר ועדת הביקורת גד ארבל להשלים את כתיבת הדוח בהקדם, משום שאי הוודאות בניהול עלולה לפגוע בהתנהלות השוטפת של כלל ביטוח.

תיקי ההשקעות שווים 295 מיליארד שקל

מחלקת ההשקעות ברשות ני"ע סיכמה את נתוני פעילות החברות בעלות רישיון לניהול תיקי השקעות לשנת 2019. מתברר ששווי הנכסים המנוהלים צמח ב־8.5% והסתכם ב־295 מיליארד שקל. 113 מיליארד שקל מהנכסים המנוהלים מיוחסים ללקוחות מוסדיים.

במהלך התקופה נוספו לשירות הדיגיטלי 1,250 לקוחות בשווי של 250 מיליון שקל. בתחום ניהול תיקי השקעות פעלו 123 חברות שסיפקו ייעוץ ל־80 אלף לקוחות. מנהל מחלקת השקעות דודו לביא: "הובלנו מהלך שנועד להנגיש למשקיעים את שירות ניהול תיקי ההשקעות באופן דיגיטלי".

אריזות חדשות לחברת ההסעדה עידית

בעקבות הדרישה לריחוק חברתי עקב סגירת חדרי האוכל ומתחמי ההסעדה במקומות העבודה, חברת ההסעדה עידית מתאימה את פעילותה למצב. החברה, הנמנית עם קבוצת מלונות דן, השקיעה 300 אלף שקל בהתאמת אריזות קרטון חדשניות, סגורות ואטומות השומרות על רצף טמפרטורה והיגיינה.

"השפים שלנו, בניהול אלון אזולאי, פיתחו 150 מנות יצירתיות, טרנדיות, משביעות ובריאות שמאפשרות לעובדים להרכיב לעצמם ארוחה מלאה", אמר המנכ"ל רן כצמן. "עם הלקוחות שייהנו מכך נמנים רפאל, פלאפון, משרד ראש הממשלה, קבוצת אדמה, אלביט מערכות, משרד הביטחון ועוד".