לאחר חמש שעות של חקירה, שוחררו בתנאים מגבילים שני החשודים, גבר ואישה, פעילה פוליטית בשם אורלי לב, שנחקרו היום (חמישי) במשרדי יחידת הסייבר בלהב 433 בחשד למעורבות באיומים וההטרדות המופנים כלפי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלביט. השניים נחקרו באזהרה לאחר שמנדלבליט הגיש אמש תלונה בנושא, מול חוקרי סייבר שהגיעו למשרדו. במשטרה מייחסים לחשודה את עצם פרסום והפצת הטלפון הנייד של היועמ"ש, ולא את שליחת ההודעות והטרדתו באופן אישי. 

חוקרי יחידת הסייבר מלהב 433 במשטרה, שגבו את התלונה מהיועמ"ש, שמעו ממנו לטענתו כי ביומיים האחרונים, הטלפון שלו קיבל כמות עצומה של טלפונים, והודעות הנושאות אופי מאיים המופנה כלפיו וכלפי בני משפחתו. המעשים הללו נעשו ככל הנראה באופן מאורגן, וחזרו על עצמם במשך כל שעות הלילה והבוקר ביממה האחרונה.

לטענת מנדלבליט, שצירף לתלונתו גם צילומי מסך של ההודעות, ב-48 השעות האחרונות מגיעות אליו הודעות בסגנון: "תמות, אתה והילדים שלך","נגיע אליך בהפגנה" ו-"תזכור שאתה פגיע ועוד נגיע אליך". אותן הודעות הועלו בקבוצות של פעילי ליכוד, כביכול שקראו להציף את מנדלבליט בהודעות, ולא להניח לו תוך שהם מפרסמים את הטלפון הנייד שלו. היועמ"ש העביר לחוקרים גם תמונות ערוכות שנשלחו אליו, באמצעות הוואטסאפ, ובהן הוא הוצג במדי אסיר.

גורמים בסביבתו של מנדלבליט סיפרו ל"מעריב": "הטלפון שלו הופצץ בימים האחרונים בהודעות שלא השאירו לו שום אפשרות אלא להגיש תלונה למשטרה. אנחנו מעריכים שזה קשור לאותם גורמים שמעלים את התמונות המזוייפות בקבוצות פעילי הימין, ומתקשרות לתיקים של ראש הממשלה בנימין נתניהו".

עו"ד יצחק בם המייצג את החשודה אורלי לב מסר בתגובה: "מצער שמשטרת ההדלפות מנסה לדכא לפעילות חברתית לגיטימית שנועדה לממש את עקרון האחריותיות של פקידים בפני הציבור. כוחו של היועץ המשפטי לממשלה הוא מוחלט ולא מבוקר, השפעתו על חיי הציבור בישראל אדירה - כוחו רב יותר מכוחם של ח"כים ושרים יחדיו". הוא הוסיף כי "בדמוקרטיה לציבור יש זכות לשאול שאלות ולדרוש תשובות מאלה שאוחזים בכוח. חקירתה של אורלי לב היא מהלך אנטי דמוקרטי שנועד להשתיק את דרישה של הציבור לקבל מן היועמ"ש התשובות על התנהלותו בעניין קלטות אשכנזי, הסתרתם והשיבוש הלכאורי של הליכי חקירה ומשפט הנלווית לכך".