הממשלה ה-35 הייתה אמורה להיות מושבעת הערב (חמישי) במליאת הכנסת, היא נדחתה ליום ראשון. ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן, בני גנץ, שוחחו אחר הצהריים. נתניהו פנה לגנץ בבקשה לדחות את ההשבעה ליום ראשון על מנת לאפשר לו לסיים את חלוקת התיקים בליכוד. גנץ נענה לבקשתו של נתניהו. גנץ הודיע לנתניהו כי בהתאם לסיכום ולדחייה, בכוונתו למשוך את התפטרותו מתפקיד יו"ר הכנסת. כמו כן, סוכם כי היום יונח בכנסת החוק הנורבגי במתווה שסוכם בין הצדדים.

גם יו"ר הכנסת המיועד, ח"כ יריב לוין, הודיע כי הוא מושך את התפטרותו ממשרד התיירות. הוועדה המסדרת בראשות ח"כ אבי ניסנקורן החליטה כעת כי ישיבת ההשבעה של הכנסת תתקיים ביום ראשון בשעה 13:00 על פי אותם סדרי דיון שנקבעו להיום.

ח״כ אבי דיכטר (מקום 10 ברשימת הליכוד) החליט שלא להשתתף היום בהצבעה על כינון הממשלה נוכח העובדה שראש הממשלה וראש תנועת הליכוד לא טרח כלל להיפגש עימו עד שעה זו ולהציע לו תפקיד ראוי בממשלה, בה בשעה שתפקידי שרים הוצעו לח״כים הממוקמים הרחק מאחוריו ברשימת הליכוד ואף לחברי כנסת שאינם חלק ממפלגת הליכוד. דיכטר אמר למקורביו: "זלזול שכזה אינו רק כלפיי, אלא מהווה יריקה בפרצופם של 130 אלף מתפקדי ליכוד שבחרו בי בעשירייה הראשונה בליכוד".

נכון לעכשיו, ישנם עדיין מספר תיקים שטרם התברר מי יקבל אותם. למשל, דווח כי לח"כ גילה גמליאל הוצע לכהן כשרה לענייני השכלה גבוהה - תפקיד שיפוצל ממשרד החינוך, אך היא סירבה.

גם הרב רפי פרץ, שהתפצל מ"ימינה", עדיין לא יודע איזה תפקיד יקבל. לאחר שבצהריים הוצע לו המשרד לענייני ירושלים, מנסה כעת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לשכנע אותו לוותר על התיק ולהסתפק בתפקיד קטן יותר.