פרקליטות מחוז תל אביב הגישה הבוקר (שישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מאנדפרו אלאזה בן ה-37 מחולון, בגין רצח בנסיבות מחמירות של אשתו מאסטוואל אלאזה ז"ל, בת 31 במותה. על פי כתב אישום, הנאשם והמנוחה נשואים מזה 16 שנים, כאשר במהלך השנים האחרונות נהג הנאשם לתקוף את המנוחה בהזדמנויות שונות ולאיים עליה כי יהרוג אותה.

בכתב האישום מפורט כי "ביום 28.4.20 בשעות הערב התגלע ויכוח בין הנאשם למנוחה לאחר שהמנוחה סירבה לדרישתו לסייע לו בהכנת קפה. הנאשם נטל בקבוק זכוכית שהיה בסלון והכה באמצעותו על ראשה של המנוחה. לאחר מכן ניגש הנאשם למטבח, נטל סכין מטבח בעלת להב באורך של כ- 20 ס"מ והמנוחה נמלטה מהדירה לחדר המדרגות".

"הנאשם רדף אחריה ודקר אותה בגבה ובצווארה לעיני ילדיהם הקטינים שהיו עדים לכל ההתרחשויות. בנם הקטין אף ניסה למנוע מהנאשם מהמשך התקיפה ללא הצלחה ונפצע בידו במהלך המאבק עם הנאשם. הנאשם נמלט מהמקום ונעצר כעבור כמה שעות", נכתב עוד.

בבקשת המאסר נכתב כי "מעשי המשיב בוצעו באכזריות בלתי נתפסת למול עיניהם של ילדיו הקטינים. החל מהטחת בקבוק זכוכית על ראשה של המנוחה בסלון דירתם, כשבנו הקטין מנסה להרחיקו מהמנוחה, עובר לדקירתה בחדר המדרגות כשהיא שוכבת שותתת דם וחסרת אונים כשבנו הקטין אוחז בכתפיו וקורא לו "אבא די" ומסיים בבריחתו מהמקום כשהוא חולף על פני גופתה של המנוחה בחדר מדרגות". עוד צוין בבקשת המעצר כי הרצח בוצע כחודשים לאחר שחרורו מריצוי מאסר בגין תקיפת המנוחה ואיומים עליה.

שלום, עו"ד ירוסלב מץ שמייצג את אלאזה מטעם הסניגוריה הציבורית מסר בתגובה: "מדובר בטרגדיה. אנו נמצאים בשלבים הראשונים של ההליך המשפטי ומטבע הדברים טרם קיבלנו את חומרי החקירה. לאחר שנלמד את חומרי החקירה נוכל להתייחס לאישומים ולבחון את צעדינו המשפטיים".