קבוצת ח.י יבואנית נוקיה החלה לשווק בישראל את המכשיר NOKIA 4.2 המצויד במסך בגודל 5.71 אינץ' ובמערך צילום אחורי כפול של 13 מגה פיקסל ושני מגה פיקסל. כמו כן, המצלמה הקדמית היא ברזולוציה 8 מגה פיקסל.

בניגוד לחברות אחרות, נוקיה בחרה שלא לוותר על שקע האוזניות המוכר והאהוב - ואכן ניתן לחבר אליו אוזניות חוטיות. כמו כן, המכשיר שזמין עם זיכרון בנפח 32 ג'יגה, מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 10 וזמין בצבע כחול כהה.

המכשיר משווק בישראל החל מה-13 במאי, במבחר חנויות, בהן: KSP, מחסני חשמל ובסט מובייל.

מחיר מומלץ לצרכן: 549 ש"ח

נוקיה 4.2 (צילום: יח''צ)
נוקיה 4.2 (צילום: יח''צ)

קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של מוצרי שיאומי, הודיעה על השקת סמארטפון הפרמיום-ביניים Xiaomi Mi Note 10 Lite. המכשיר, בעל יכולות הצילום המתקדמות ישווק בישראל בגרסה בעלת נפח זיכרון של 128 ג'יגה ושישה ג'יגה זיכרון RAM. בגוף הזכוכית והמתכת של המכשיר נמצאת סוללת ענק בנפח של 5,260mAh שמאפשרת למעלה משני ימי עבודה ללא צורך בטעינה, וברגעים שכן צריך לטעון את המכשיר - הוא תומך בטעינה מהירה באמצעות מטען 30 וואט מהיר שמגיע באריזה ללא עלות נוספת. 

ה-Xiaomi Mi Note 10 Lite כולל מערך צילום ראשי מתקדם בעל 4 מצלמות: חיישן 64 מגה פיקסל ראשי התומך בטכנולוגיית 4-in-1 Super Pixel המאחדת בין כל ארבעה פיקסלים לפיקסל אחד; מצלמת 8 מגה פיקסל עם זווית צילום סופר-רחבה; חיישן עומק ברזולוציית 5 מגה פיקסל; ומצלמת מאקרו ברזולוציה של 2 מגה פיקסל. 

המכשיר יהיה זמין באתר שיאומי ישראל, ברשת חנויות המותג Mi Store דיזינגוף סנטר, קריון ומול הים אילת ואצל המשווקים המורשים: KSP, אייבורי, אולסייל, מחסני חשמל, אייסל, עולם הקולנוע, וואלה שופס, עזריאלי, P1000 לאסט פרייס , קרביץ, פטקום. הוא יגיע בצבעים סגול לבן ושחור וישווק עם 24 חודשי אחריות של היבואן הרשמי, קבוצת המילטון. 

מחיר מומלץ לצרכן: 1,699 ש"ח

Xiaomi Mi Note 10 Lite (צילום: יח''צ)
Xiaomi Mi Note 10 Lite (צילום: יח''צ)

Dynabook Europe (לשעבר טושיבה) משיקה 3 לפטופים בסדרת ה- Portégé X: ה- Portégé X30-G עם מסך 13 אינץ׳, ה- Portégé X40-G עם מסך 14 אינץ, וה- Portégé X50-G¹ עם מסך 15.6 אינץ׳. המחשבים מתוגברים בדור העשירי של מעבדי אינטל ובמגוון אמצעי אבטחה המתאימים לאנשים שמקצועם מחייב ניידות.

בין היתר, הכרה בחשיבות הרבה של אבטחת מצלמות הרשת, הביאה את החברה להרחיב את השימוש בסגירת המצלמה בשלב מנוחה – בכל קו המחשבים החדש. לאבטחה נוספת, אחד הדגמים אף מצוייד בטכנולוגיה חדשה נוספת, המצמצמת את נראות מסך המחשב רק לעיני המשתמש – בלחיצת מקש - השומרת על המוצג מהצצות זדוניות. 

המחשבים יהיו זמינים החל מיוני 2020, באמצעות חברת ׳מפעיל׳. במחיר התחלתי – תלוי המפרט - של כ- 4500 שקל (לא כולל מע״מ). 

Dynabook X50 (צילום: יח''צ)
Dynabook X50 (צילום: יח''צ)

חברת Epson הכריזה בישראל בישראל על השקת בכורה של ה-EF-100, מקרן הלייזר בטכנולוגיית LCD3 הנייד הראשון של החברה שמובילה כיום את שוק המקרנים העולמי. המקרן קטן במיוחד וקומפקטי (23 ס״מ באורך ומשקל של 2.7 ק״ג) מיועד לשמש את כל מי שמבלה בבית, בין אם מדובר בפריקים של אקס-בוקס, או פלייסטיישן, דרך חובבי הקולנוע הביתי. המקרן החדש והמדוגם, שמגיע בצבעי שחור זהב או בלבן כסוף יוקרתי, מיועד לכל אלה שרוצים הקרנות הענק, בכל חדר בבית. 

אין צורך כמעט בתחזוקה שוטפת ומקור האור יספיק למעל 20 אלף שעות הקרנה – כלומר שימוש בכל יום במשך עשר שנים. כמו כן, המקרן מספק גם תיקון תמונה אוטומטית אנכית לניתוח תמונות ותיקון הגיאומטריה האנכית של התמונה.

משתמשי סמארטפונים, נגני DVD, קונסולות משחק, או לפטופים יכולים להתחבר למקרן באמצעות כבל HDMI פשוט וכן ניתן לחבר מגוון סטרימרים של מרבית החברות הגדולות בשוק. המקרן מצוייד גם ברמקולים מובנים וקישוריות בלוטות׳ עבור רמקולים חיצוניים. 

ניתן להציג אצל המפיצים המורשים

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-3,999 ש"ח