שני תלמידים מבית הספר ברחובות שבו התגלו מורות חולות קורונה - אובחנו היום (שלישי) כנשאים של הנגיף. מדובר בתלמידי הכיתות שנכנסו לבידוד מאז יום שישי בעקבות הגילוי שמורות נדבקו בנגיף

הורים בבית הספר "יצחק נבון" ברחובות שנכנסו לבידוד דורשים בדיקות וטוענים כי הם זוכים להתעלמות מצד משרד הבריאות. אחד האבות אמר ל-'כאן חדשות': "52 משפחות נכנסו לבידוד, למה לא באים לבדוק את הילדים? למה להשאיר אותנו בעלטה?".

כזכור, לפני כשבוע הודיעה עיריית רחובות כי מורה מבית ספר "נבון" בעיר נדבקה בנגיף הקורונה. לאחר בדיקה התברר כי היא באה במגע עם שתי כיתות של תלמידים, המונות 52 ילדים. כמו כן היא באה במגע עם אנשי צוות חינוכי, מורים ועובדים. 

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, שתי כיתות התלמידים שעמן באה במגע וכל אנשי הצוות בבית הספר מחויבים בבידוד עד ליום ה-27 במאי ולא יתקיימו לימודים בבית הספר עד לתאריך כאמור.

מוקדם יותר הודיע משרד החינוך כי ההסעות יחלו לפעול מיום ראשון בדגש על חזרה הדרגתית בהתאם להיערכות של כל רשות. ההסעות תפעלנה בהתאם לכללים שנקבעו: שמירה על קבוצות קבועות ולא משתנות, מלווה בעלייה להסעה בשעות הבוקר, המושב שליד הנהג פנוי, רישום תלמידים בעלייה להסעה.