הולך רגל נהרג הלילה (שישי) לאחר שנפגע מרכב סמוך למחלף עין תות בכביש 6. חובשים ופרמדיקים של מד"א איתרו אותו ללא סימני חיים וקבעו את מותו במקום.

חובש בכיר במד"א, רונן שלום סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מחוסר הכרה. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו לקבוע את מותו".

מוקדם יותר הערב נפצעו חמישה בני אדם בתאונת דרכים בין שני כלי רכב ברחוב שדרות ירושלים בקרית ים. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים "רמב"ם" בחיפה את הפצועים, בהם אישה בת 58 עם חבלות בכל הגוף וצעיר בן 18 עם חבלת אגן - שניהם במצב בינוני, ושלושה פצועים נוספים במצב קל.

קודם לכן חמישה בני אדם אחרים נפצעו באורח בינוני וקל בתאונת דרכים בכביש 99, סמוך לחניון התחתון של מפל סער. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים "זיו" בצפת גבר בן 49 הסובל מחבלת חזה וצעיר בן 19 עם חבלת בטן - שניהם במצב בינוני, וכן שלושה פצועים במצב קל.

בתוך כך, צעיר בן 17 נפצע באורח קשה ושני בני אדם נוספים נפצעו באורח קל בתאונת דרכים בצומת עופרים בכביש 446. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים "שיבא" בתל השומר את הפצועים.