בית המשפט האריך היום (ראשון) בארבעה ימים את מעצרו של הגבר בן ה-41 מיהוד החשוד באונס צעירה בת 26 בהרצליה. מחומר החקירה עולה כי הצעירה עלתה אתמול בשעות אחר הצהריים על טרמפ בסמוך למצפה ים בהרצליה ונהג הרכב הציע להסיע אותה לביתה ברמת גן. במהלך הנסיעה, הנהג החשוד סטה ממסלול הנסיעה, עצר בצד הדרך ושם, על פי החשד, אנס את הצעירה.

הצעירה, כך מתברר, יצאה מהים והתקרבה לעבר הכביש. בשלב זה רכב הסעות הציע להסיע אותה ובדרך, כאמור, ביצע בה אונס. לאחר מכן, הוא הוריד אותה סמוך לביתה. הצעירה סיפרה למשפחתה את שאירע, ואלו מיהרו לגשת עמה למשטרה ולהגיש תלונה. 

מיד עם קבלת התלונה ומסירת פרטים ראשוניים, החלו ניידות המשטרה לסרוק את האזור ואכן, תוך זמן קצר, הצליחו השוטרים לאתר את החשוד במעשה. הוא נחקר בתחנת המשטרה ומסר את גרסתו, בה קשר את עצמו לאירוע, והבוקר יובא לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרו.

עו''ד אלון שליכטר (צילום: סטודיו תומאס - תומר שלום)
עו''ד אלון שליכטר (צילום: סטודיו תומאס - תומר שלום)

עו"ד אלון שליכטר, סנגורו של החשוד, אמר היום לאחר הארכת המעצר: "מרשי נחקר במשטרת הרצליה, מסר גרסה ושיתף פעולה עם היחידה החוקרת, בה הכחיש את המיוחס לו. מצופה שמשטרת ישראל תאיץ את החקירה ותבצע את פעולות החקירה ותאמת את גרסתו".