חבר הכנסת לשעבר, אורן חזן (הליכוד), חשף היום (ראשון) בראיון ברדיו "גלי ישראל" כי "הוחרמתי מהבית בבלפור כי צייצתי בחצי קריצה נגד יאיר נתניהו, שרה החליטה שאין לי מקום יותר בליכוד. מי שמעז לומר את האמת מוצא את עצמו בחוץ, ומי שמשלם את המחיר זה עם ישראל".

"אין דבר כזה ליכוד - יש מפלגת נתניהו", תקף חזן. "צריך להבין במשך שנים היו טוענים לכתר ולא יתכן שמי שהתמודד נמחק, כי זו דמוקרטיה. לא ייתכן שמי שסומן כמקום 4 בפריימריז זומן רק אתמול, כדי לסמן וי, לנתניהו".

אולי המתפקדים סומכים על שיקול הדעת של נתניהו?
"אני מסתכל על המפלגה. אם נבחרו חברי כנסת בעשירייה ראשונה, דהיינו מרבית מתפקדי הליכוד רצו אותם, לא ייתכן שימצאו את עצמם מחוץ לתפקיד ביצועי. אז מה המשמעות של הפריימריז?".

שרה ויאיר נתניהו (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
שרה ויאיר נתניהו (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

מי הכי קופח?
"אני לא נכנס לזה, אבל אני יכול לומר שתמוה הדבר בעיניי שמי שהעז להתמודד מול נתניהו ומוקדם במקום הרביעי בפריימריז אפילו לא זומן לפגישה. הוא לא זומן, רק אתמול אחרי אין ספור טענות של חברי ליכוד וביקורת קשה, על הדרך, כי לסמן וי, הוא זומן".

איזה תיק היית מקבל אם היית בליכוד היום?
"אני לא מחפש תיק, אבל אני מציע לכולם ללכת לקנות לעצמם תיק, כי מנתניהו הם לא יקבלו כלום. ישבתי עם אבא שלי אתמול והוא אמר 'תגיד ממתי חבר כנסת זה לא מספיק מכובד?'".