דפוס בארי משיק חנות אונליין
משבר הקורונה שינה את עולם הדפוס, ודפוס בארי זורם עם הטרנד. החברה החליטה בימים אלה על הקמת PIX - חנות אונליין המספקת פתרונות של מוצרי דפוס ומיתוג לעסקים קטנים ובינוניים ולצרכנים פרטיים. בחנות יוענקו שירותי עיצוב ויוצעו למכירה מגוון מוצרים ממותגים, המגיעים במשלוח לבית הלקוח, ובהם כרטיסי ביקור, חולצות, מחברות, פליירים, מגנטים, מעטפות, בקבוקי יין עם תוויות אישיות ועוד.

כמהלך משלים תצא החברה בקמפיין רחב שבמסגרתו יעניק האתר ללקוחותיו הטבה של מארז כרטיסי ביקור בעיצוב אישי. "הרעיון להשקיע בחנות מקוונת לכל שירותי הדפוס הגיע לאור המגמות הבינלאומיות המצביעות על גידול בהדפסה אונליין, עם שוק המגלגל בעולם כמיליארד יורו", אמר המנכ"ל בן סוכמן.

ח.י. חשמל תייבא מסיכות לקורונה
קבוצת ח.י יבואנית מוצרי חשמל ואלקטרוניקה תתחיל לייבא מסיכות מגן לפנים במחיר 55 שקלים עבור 50 יחידות (1.1 שקל למסיכה). הפעילות נעשית לא למטרות רווח, שכן המחיר הנמוך ביותר כיום בשוק למארז של 50 מסיכות הוא 88 שקלים (1.8 שקלים למסיכה).

קורקינט עם מסכה (צילום: Shutterstock)
קורקינט עם מסכה (צילום: Shutterstock)

למסיכה יש שלוש שכבות, היא מתאימה לקווי המתאר של הפנים, לנוחות מרבית, ומאושרת על ידי ה־FDA, עם יעילות סינון של קרוב ל־90%. האספקה נעשית באיסוף עצמי באחת מ־37 החנויות של רשת בסט מובייל או באמצעות שליח עד בית הלקוח.

אפקון זכתה במכרז לטעינת רכב בחולון
אפקון תחבורה חשמלית זכתה בשבוע שעבר במכרז של עיריית חולון להצבת עשרות עמדות טעינה של רכב חשמלי. אפקון תשקיע במהלך זה שני מיליון שקלים. בימים אלו מתקיימים תהליכי התכנון וקבלת אישורי ההתקנה, שצפויה להתחיל בחודשים הקרובים.

בפרויקט יותקנו ברחבי העיר ובחניונים 30 עמדות AC בהספק 22 קילו־ואט, ובכל עמדה אפשר יהיה לטעון שני כלי רכב בו־זמנית. "היכולת לטעון את כלי הרכב בכל מקום בארץ מאפשרת נהיגה ללא 'חרדת הטווח' והיא תתרום להגדלת החדירה של כלי רכב חשמליים", אמר יו"ר אפקון ישראל רייף.

בניין של חברת ''טבע'' בירושלים  (צילום: רויטרס)
בניין של חברת ''טבע'' בירושלים (צילום: רויטרס)

באפט מכר 1% מ"טבע" ועדיין מופסד
איש העסקים האמריקאי וורן באפט, בעל השליטה בחברת ההשקעות ברקשייר הת'אוויי, מכר נכון לרבעון הראשון של 2020 כ־1% מאחזקותיו ב"טבע" תמורת סכום הנאמד במאות מיליוני שקלים. כיום הוא מחזיק ב־3.9% ממניות קונצרן התרופות, בסכום הנאמד ב־1.65 מיליארד שקלים.

באפט ניצל את עליות השערים ב"טבע" כדי לממש חלק מאחזקותיו, אך למרות זאת, הוא עדיין מופסד מההשקעה בסכום הנאמד בחצי מיליארד שקל. באפט השקיע לראשונה ב"טבע" לפני כשנתיים וחצי, והגדיל את אחזקותיו בהדרגה. המכירה מוסברת בכך שהוא נואש מהציפיות המוקדמות מההשקעה.