אירוע חריג סמוך ליישוב גשר באזור הגבול עם ירדן: כוח משולב של יג"ל (יחידת הגבולות של המשטרה) שהיה בפעילות מבצעית עם כוחות צה"ל באזור, ביצע הלילה (רביעי) ירי לעבר צעיר ירדני במהלך ניסיון הברחת סמים, זאת לאחר שהאחרון לא נענה לקריאת הכוחות וסירב לעצור. צעיר נוסף שפעל עמו הצליח להימלט בחזרה לשטח ירדן. הירדני נפצע באורח קל ופונה לבית החולים פדה-פוריה לקבלת טיפול רפואי. הכוחות איתרו במקום שק, אשר הכיל כלי נשק, ותחקיר נערך בזירת האירוע.

במהלך האירוע הכח זיהה שתי דמויות שהגיעו משטח ירדן לכיוון גדר הגבול עם ישראל. השוטרים הבחינו כי אחת הדמויות גוררת אחריה שק יוטה גדול וצעקו לעבר החשודים לעצור. לאחר שלא נענו בוצע ירי שכתוצאה ממנו, כאמור, נפצע אחד החשודים באורח קל בפלג גופו התחתון. הוא נעצר ופונה לבית החולים פוריה, והאחר נמלט חזרה לירדן. בשק שנתפס בסמוך לחשוד שנעצר נתפסו תשעה אקדחים  ושישה רובים בשווי כולל של כחצי מיליון שח ואמצעי לחימה נוספים.

מהמשטרה נמסר כי "שוטרי היחידה פועלים בכל גבולות המחוז הצפוני, בכל ימות השנה ובכל מזג האוויר בכדי למנוע ולסכל הברחות אמצעי לחימה וסמים מסוכנים לתוך גבולות ארץ ישראל. השוטרים תופסים בכל שנה נשק וסמים בשווי של עשרות מיליוני שקלים תוך שהם לוכדים עבריינים חמושים ומצוידים היטב להימלטות מהירה. פעילות השוטרים בקו הגבול מונעת מכמויות גדולות של כלי נשק וסמים מסוכנים להגיע לתוך הישובים בשטח המדינה ולשמש בידי גורמים עבריינים ופח"עים למטרות טרור, אלימות וסחר".

כזכור, רק לפני כחודשיים רשמו שוטרי היחידה המיוחדת את תפיסת הסמים הגדולה ביותר במהלך השנים האחרונות, עת תפסו כ-32  ק"ג של סם מסוכן מסוג קוקאין טהור בשווי של כ-9 מיליון ש"ח שהיו מוסווים כפחמים.