"טייגר קינג", סדרת הלהיט הדוקומנטרית של נטפליקס, מספקת הצצה לסצינת גידול הנמרים בארה"ב ולחייהם של מספר דמויות שנויות במחלוקת בעלות אהבה. קרול בסקין בת ה-68 היא בין הדמויות המרכזיות אחריהן עוקבת הסדרה, והיא העלתה אמש (שלישי) תמונה לחשבון הפייסבוק שלה, ברוח תקופת הקורונה, בו היא נראית עוטה מסיכה עליה כתוב "Hey All You Cats and Kittens" ("שלום לכם חתולים וגורים", בתרגום חופשי).

בסקין, אשת עסקים ערמומית המשמשת כמנכ"לית של עמותת "Big Cat Rescue", ניצלה את הצלחת הסדרה ולא הסתפקה רק בפרסום התמונה, כאשר היא מציעה את המסיכה הרלוונטית לתקופה, כמו גם מוצרים אחרים, למכירה.

כזכור, גם הכוכב המרכזי בסדרה ואויבה הגדול של בסקין, ג'ו אקזוטיק, בעל חווה לגידול טיגריסים מאוקלהומה שהפך מאז לכוכב בינלאומי, אך לא יכול ליהנות מן ההצלחה, שכן הוא מרצה כעת מאסר בן 22 שנים שנגזר עליו ב-2019 בגין הזמנת לרצח של בסקין והתעללות בבעלי חיים, נכנס לכותרות בתקופה האחרונה לאחר שפורסם שביקש משפט חוזר שינהל שופט חדש, מכיוון שלטענתו השופט שגזר עליו את עונשו השמיע כלפיו במהלך המשפט הערות הומופוביות.

כמו כן, הוא טוען כי השופט היה מזוהה עם ארגונים למען בעלי חיים ולכן לא היה נטול פניות בעניינו. לטענתו, השופט אמר לו "אני אוודא שלעולם לא תשהה בקרבת בעלי חיים", ומשפט זה מעיד על חוסר ההוגנות שלו.