מטפלת סיעודית נעצרה לחקירה בחשד שתקפה במספר מקרים בשבועות האחרונים קשישה כבת 82 בה טיפלה. בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרה בחמישה ימים. זאת, לאחר שהמשפחה התקינה מצלמה נסתרת בתוך הבית, שתיעדה מספר אירועים חמורים, בהם החשודה, כך עולה, תקפה את הקשישה, סטרה על פניה, טלטלה אותה, הדפה אותה לאחור וגררה אותה, תוך שהיא משאירה על גופה סימני חבלה, בעיקר על רגליה. בני המשפחה פנו למשטרה, שפתחה בחקירה, בסיומה נעצרה המטפלת.

ראשיתה של החקירה, כאמור, בתלונה שהוגשה ע"י משפחתה של הקשישה כבת ה-82 המתגוררת בשכונה בצפון העיר, לפיה הבחינו בתקופה האחרונה בחבלות על גופה של אמם. בתיעוד שהציבו בתוך ביתה, הבחינו במטפלת הסיעודית בת 41 תושבת חוץ, כשהיא תוקפת אותה במספר מקרים שונים ונוהגת בה באלימות.

חוקרי המשטרה ניגשו אמש אל ביתה של הקשישה מיד עם סיום גביית התלונה, ועצרו את המטפלת לחקירה בחשד לעבירות התעללות פיזית ונפשית בחסר ישע וגרימת חבלה חמורה לחסר ישע.  

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל תפעל בכל האמצעים למיצוי מלוא הדין עם אותם חשודים, הנוהגים באלימות כלפי קשישים חסרי ישע, שאינם מסוגלים להגן על עצמם ולעיתים אף אינם מסוגלים לספר ולתאר את שעובר עליהם".