בעקבות פניית אם התלמידה שנדרשה להסיר את שמלתה בבית הספר בפתח-תקווה אל ח״כ יואל רזבוזוב, פנה היום (חמישי) ח״כ רזבוזוב אל ראש עיריית פתח-תקווה, רמי גרינברג ולממלא מקום ראש עיריית פתח-תקווה ואחראי על תיק החינוך בעיר, מר רון כץ, בדרישה להעביר את התלמידה לבית ספר אחר, עקב המצב הרגיש שנוצר, ועל מנת שתוכל לשוב ללימודים כבר ביום ראשון.

ח״כ יואל רזבוזוב מסר בתגובה: ״בזמן שמתקיימת בדיקת משרד החינוך, עלינו לדאוג בראש ובראשונה לטובתה האישית של התלמידה. עקב המצב הרגיש שנוצר ולאחר פנייתה של האם אלי, ביקשתי להעביר את התלמידה לבית ספר אחר בעיר על מנת שתוכל לשוב ללימודים כבר בשבוע הבא״.

אנה יוסופוב, אמה של התלמידה מבית הספר היסודי בפתח תקווה שחויבה על ידי מורתה להישאר עם תחתוניה בלבד במהלך יום לימודים מלא, לטענתה, התייחסה בתכנית של גולן יוכפז ודנת דוידוב ב-103FM למקרה החריג. לדברי יוסופוב, בעקבות האירוע בתה מסרבת לחזור ללימודים. בתוך כך, שר החינוך יואב גלנט הורה על קיום בדיקה ותחקיר של המקרה, ודרש כי מסקנותיו יוצגו בפני מנכ"ל המשרד לשם מניעת מקרים דומים בעתיד. לדבריו, "הקפדה על נורמות ערכיות ועל ביטחונם של התלמידים יהיו נר לרגלי מערכת החינוך".

"בהתחלה התקשרו ואמרו שהבגדים לא מתאימים", סיפרה אמה של הילדה ב-103FM. "שאלתי מה לא בסדר? הם לא נקיים? קרוע משהו? מלוכלך? היא אמרה שהיא לא יודעת. המחנכת אמרה שלא מתאים לבית ספר. היא לא אמרה בלי שרוולים, ואמרתי שאני מאוד מצטערת, אני מאוד עסוקה ואני לא יכולה עכשיו לבוא לבית הספר עם בגדים. הילדה שלי הלכה עם בגדים תקינים, טובים, יפים, אני לא יודעת כבר מה אני יכולה להגיד על בגדים. שמתי סמל על השמלה שלא יהיו בעיות לילדה כי הילדה לא יכולה לדבר חופשי בעברית".