לשכת הבריאות במחוז תל אביב אישרה במהלך הערב (חמישי) כי תוצאות בדיקת המעבדה של הסייעת מגן הילדים בעיר שאובחנה כחולת קורונה - התגלו כשגויות בשל טעות אנוש, שעות לאחר שהודיעו לכ-50 הורים לילדים מהגן להכניס את הילדים לבידוד ביתי.

צוות הגן והורי הגן עודכנו על ידי ניתן לחזור לפעילות רגילה. ציפי ברנד, סגנית ראש העיר הממונה על הגיל הרך שליוותה היום את ההורים וצוות הגן אמרה: "שמחתי להתבשר הערב על ידי הרופאה המחוזית של משרד הבריאות ומינהל בריאות הציבור בעירייה כי חלה טעות בתוצאות בדיקת הקורונה של הסייעת בגן הפרטי, והסייעת אינה חולה. אני שמחה לשמוע כי משרד הבריאות מבשר על חזרה לשגרה. נמשיך להקפיד ולשמור ולהיות עירניים, אבל הגן יוכל ממחר להפתח כרגיל".

הורים לכ-50 פעוטות עד גיל שלוש בגן הפרטי ברחוב ניסנבאום נקראו הבוקר לקחת את ילדיהם לאחר שקיבלו הודעה כי הסייעת אובחנה כחיובית לקורונה. כמה הורים עוד הספיקו לערוך לילדיהם בדיקת קורונה בעקבות זאת.

חזרה לגני הילדים בצל הקורונה (צילום: אבשלום ששוני)
חזרה לגני הילדים בצל הקורונה (צילום: אבשלום ששוני)

הסייעת שוחררה אתמול מעבודתה לצורך בדיקות, לאחר שגילתה תסמיני מחלה שכללו גם חום גבוה. למרות זאת ההורים הביאו את ילדיהם לגן ורק לאחר מכן נאלצו לשוב על עקבותיהם. מנהלת הגן אמרה כי חיכתה לתוצאות הבדיקה בטרם עדכנה את ההורים לקחת את ילדיהם.