עמית אלמוג, החשוד ברצח בת זוגו עבר אתמול בדיקה פסיכיאטרית מטעם ההגנה, זאת על פי אישור של בית המשפט העליון, לבקשת פרקליטתו עו"ד אורית חיון. תוצאות הבדיקה כך על פי חיון, שמהווים חומר רפואי חסוי, יימסרו לבית המשפט וליחידה החוקרת עד לראשית השבוע.

למעריב נודע, כי ברביעי האחרון, עבר אלמוג, בדיקה פסיכיאטרית מטעם צוות החקירה המיוחד (צח"מ) של מרחב דן במשטרה ובתיאום עם בית המשפט על מנת להשלים את הבדיקה הראשונית ובסיומה קבע הפסיכיאטר המחוזי כי יש מקום לבצע בדיקה נוספת בהמשך החקירה.

כמו כן, במהלך היום, נחקר אלמוג במשרדי המשטרה באבו כביר. יחד עם זאת, אמו של החשוד, שהייתה זו שהזעיקה את המשטרה באותו ערב בו התרחש הרצח, מסרה עדות לחוקרי המשטרה בשעות הצהריים.

נזכיר, כי בשבת שעבר חנק אלמוג הצעיר בן ה-21 מרמת גן למוות את בת זוגו מאיה ווישניאק בעת שהשניים שהו בדירת אימו ברחוב אבטליון ברמת גן. מאוחר יותר, מששבה אימו הביתה, הוביל אותה אלמוג אל חדרו כשהוא מבקש ממנה "בואי תראי".

מאיה ווישניאק (צילום: פייסבוק)
מאיה ווישניאק (צילום: פייסבוק)

כשעמדה האם בפתח חדרו התנפל עליה בנה מאחור, חנק אותה בצווארה וניסה על פי המשטרה לרצוח גם אותה. החשוד לא הסתפק בכך ודקר את אימו בידה ופצע אותה קלות. האם התחננה על נפשה ומשאלמוג, נרגע למספר רגעים, ניצלה האם את פרק הזמן הזה כדי להזעיק את המשטרה. אלמוג, שהבין כי המשטרה בדרך ניסה לחנוק את אימו בשנית אולם השוטרים שהגיעו בבהילות לדירתם הצילו את חייה וביצעו את מעצרו.

בדיון שהתקיים ביום ראשון האחרון בבית משפט השלום בתל אביב, ביקשה הסנגורית לאפשר להגנה למנות פסיכיאטר מטעמה שיבדוק את הלקוח שלה, שכן לדבריה, הוא בעל רקע נפשי לדבריה, טענה אותה דחתה השופטת ענת יהב.

ביום ראשון אמור להתקיים דיון נוסף בעניינו של החשוד ברצח, אז גם יוצגו לבית המשפט ממצאי הבדיקות הפסיכיאטריות כדי שהשופטת יהב תחליט לגבי המשך ההליך וכן האם להאריך את מעצרו של אלמוג, פעם נוספת.