שר האוצר היוצא משה כחלון אינו מבזבז זמן. ל"מעריב־סופהשבוע" נודע כי עם סיום כהונתו בתחילת השבוע, החל לנהל מגעים להשתלבות במגזר הפרטי. בשלב זה בוחן כחלון שתי אפשרויות עיקריות: האחת, הצטרפות לקרן השקעות בלונדון, המתמחה בהשקעות במפרץ הפרסי, ובקטאר בפרט. 

לצורך העניין, ינצל את הקשרים הבינלאומיים שצבר במדינות אלה, וכן את הקשרים האישיים שהצליח ליצור כאיש אמון של הרשות הפלסטינית. האפשרות השנייה היא הצטרפות כיועץ חיצוני לארגון המדינות המפותחות - OECD. בעניין זה הוא זוכה להערכה רבה משר הכלכלה לשעבר של פורטוגל, ד"ר אלברטו פררה, המכהן בדרג בכיר מאוד בארגון המדינות המפותחות. 

פררה פיתח קשרים אישיים עם כחלון, ועם פרישתו מתפקיד שר האוצר כתב לו מכתב מרגש שבו הציע שהארגון ימשיך ללמוד מהניסיון שצבר ושהוא מצפה ממנו לתרום מניסיונו. במקביל ממשיך כחלון לבחון אפשרות של השתלבות במספר מיזמים כלכליים פרטיים.

בתגובה לפניית "מעריב־סופהשבוע", אמר שר האוצר לשעבר: "בשלב זה אין לי מה לומר על תוכניותיי לעתיד. כשיהיו כאלה אודיע על כך, אם בכלל זה עוד יעניין. בינתיים אני נהנה כל יום מחופש ומטפל בעניינים הקטנים שעד היום לא היה לי זמן להתעסק בהם".