השהייה הממושכת בבית בימי הקורונה והבארים הסגורים הפכו את כולנו לשתיינים לא קטנים. פתאום אתה שומע מהחברים הקרובים , שאינם נמנים על חוג השיכורניקים הרגילים, שלך שאלות כמו: "תגיד, זה בסדר לפתוח בירה בסביבות 11:30 בבוקר?"

בשיא התקופה, מצאתי את עצמי עם מלאי בירות מאוד מדולדל. התורים בסופרים מטורפים, כולם מתנהגים כאילו סוף העולם הגיע. מה עושים? למרבה המזל, מצאתי במזווה בירת חיטה של וויילדר. כן, זאת עם הג'ינג'י המאוייר על התווית. אבל אז נחתו מולי זוג בעיות: 
 
1. המותג לא נראה לי רציני! 
 
2. אני לא סובל בירות חיטה!

זוג עם בעיות  (צילום: שאטרסטוק)
זוג עם בעיות (צילום: שאטרסטוק)

אם אין ציפור שיר
פתחתי בקבוק בחשש ו-וואללה איזה כיף של אייל! משהו בין אייל אנגלי טיפוסי לבין בירת חיטה בלי כל הבננה והווניל שמפריעים לי בדרך כלל בבירות החיטה הבוואריות. מרירות נעימה, מעט מתקתקות, בכל זאת בירת חיטה, ומשהו קצת הדרי ומאוד מאוזן. בירה מעוננת אבל קלילה שיכולה להתאים גם לחובבי החיטה וגם לכאלו שלא אוהבים את הז'אנר.

גם לאגר הוא  זמיר
חזרתי לי גם ללאגר הקליל והנעים של וויילדר שהוא פשוט אחלה לאגר עם גיזוז טוב שפשוט תפור על מזג האוויר שלנו במיוחד עם הטמפרטורות האלו שמחפשות נקמה. בקיצור: מדובר במותג צעיר וכייפי שמייצר בספרד בירות קלילות ומאוזנות שמתאימות לכולם, בעיקר בקיץ הארוך כל כך שלנו, ואתם לגמרי יכולים לפתוח בקבוק לפני 11:30 בבוקר, אולי אפילו פחית של חצי ליטר. המחיר:  30-36 ₪ לשישייה