מטוס מסוג איירבאס 320 של חברת "פקיסטן איירליינס" ועליו 99 נוסעים התרסק היום (שישי) ליד נמל התעופה בעיר קראצ'י. מדובר בטיסה מספר 8303, טיסת פנים שיצאה מנמל התעופה בלאהור שבצפון המדינה, והייתה אמורה לנחות בנמל התעופה בקראצ'י בשעה 14:45 (שעון פקיסטן). ראש העיר קראצ'י אמר כי ההערכה היא שכל הנוסעים ששהו על המטוס נספו.

עם זאת, בהמשך הודיע בכיר בממשלת פקיסטן כי נכון לרגע זה, ניתן לאמת כי אחד מהנוסעים לפחות ניצל מהאסון. "מדובר בנס שאירע הודות לחסדי האל", נאמר בהצהרה. כמו כן, נכון לרגע זה, רופא בבית החולים בעיר אימת את מותם של חמישה נוסעים בלבד. בהמשך, מנכ"ל חברת פקיסטן איירליינס אישר כי לפחות 56  בני אדם נהרגו בתאונת המטוס. 

לפי דיווחים ברשתות זרות, ההתרסקות חלה רגעים ספורים לפני הנחיתה, ונבעה מבעיה בציוד הנחיתה של המטוס. כוח של הצבא הפקיסטני הגיע למקום כדי לסייע במאמצי ההצלה. ההתרסקות מגיעה ימים אחדים לאחר שפקיסטן אפשרה חזרה של טיסות מסחריות בשל השבתת התעופה בעקבות משבר הקורונה.

דובר חברת התעופה הפקיסטנית אמר לאחר ההתרסקות כי "בפעם האחרונה ששמענו מהטייס הוא אמר שיש בעיה טכנית. זה אירוע טרגי מאוד". בכיר במנהל התעופה המקומי אמר לסוכנות הידיעות רויטרס שנראה שהגלגלים של המטוס לא נפתחו כתוצאה מתקלה טכנית לקראת הנחיתה, אך מוקדם מדי לקבוע את נסיבות ההתרסקות.

כזכור, לפחות 52 בני אדם נפצעו לפני מספר חודשים בהתרסקות מטוס בשדה התעופה סביהה קגצ'ן, הממוקם מזרחית לעיר איסטנבול שבטורקיה.