נשיא ברזיל ז'איר בולסנרו ממשיך להסתבך, כאשר אמש (שישי) התפרסם בכלי התקשורת בברזיל סרטון, בו הוא נשמע משתמש במילים גסות, ואמר שאינו רוצה לראות את המשפחה שלו "נדפקת" בגלל החקירות המשפטיות שמתנהלות נגדו.

בסרטון, שנחשף בסוף השבוע צולם ב-22 באפריל בעת ישיבת שרי הממשלה הברזילאית, נשמע בולסונארו אומר: "אני לא אחכה שמשפחתי או חבריי יידפקו, רק מכיוון שאיני יכול לשנות אף אחד מאנשי אכיפת החוק שלנו". בהמשך נשמע הנשיא מוסיף: "ניסיתי כבר באופן רשמי להחליף את כל אנשי הביטחון בריו דה ז'ניירו, אבל לא הייתי הצלחתי".

בנוסף, תקף בולסונרו באותו סרטון את מושלי מדינות המחוז סאו פאולו וריו דה ז'ניירו, שהחליטו שלא להישמע לקריאתו להשאיר את המשק פתוח למרות התפשטות נגיף הקורונה, והכריזו על סגר בתחום השיפוט שלהם. הוא נשמע מקלל את שניהם כשהוא קורא להם "חתיכות חרא וערימות זבל".

כזכור, בית המשפט העליון בברזיל הורה לחקור את ההאשמות מצד שר המשפטים לשעבר, סרז'ו מורו, נגד הנשיא בולסונרו, לאחר שהשר לשעבר טען כי הנשיא ביקש להתערב במערכת הפוליטית באמצעות חקירות משטרתיות נגד יריביו, ולחץ עליו להחליף את מפקד המשטרה הפדרלית.

בנוסף, בית המשפט העליון בברזיל ביקש ביום שישי גם לבחון את הטלפון הנייד של בולסונארו, וביקש למסור את תוכנו כחלק מהעדות בחקירה בעניינו, מהלך שהניע את יועציו לביטחון לאומי להתריע על "השלכות בלתי צפויות על יציבות האומה". ההחלטה האם להגיש כתב אישום נגד הנשיא הברזיליאי צפויה להתקבל בשבועות הקרובים.