באחד המקרים הנדירים שמוכרים במשטרה יוגש היום (ראשון) בבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום חמור נגד שלושה בני משפחה מחורה המעורבים ברצח של בת המשפחה, נבין אלעמרני ז"ל, זאת חרף העובדה שגופתה טרם נמצאה. כך הותר הבוקר לפרסום עם חשיפה ופענוח הפרשה על ידי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מרחב נגב במשטרה. בכתב האישום נטען כי מדובר ברצח על רקע חילול כבוד המשפחה מאחר והצעירה שלא היתה נשואה התרועעה עם גברים.

"מדובר בתיק רצח מאד יחודי" אומרים גורמים במשטרה ומוסיפים."החקירה החלה מעדות שמיעה שהעביר אחיה של הקורבן ומשם התגלגלנו לכדי תיק רצח מגובה בראיות לרבות ביולוגיות ופורנזיות".

היצירות בחקירה הזאת הובילה את החוקרים להסתייע ביחידות ובאמצעים מתוחכמים לרבות יחידת הג'יפים של המחוז, מסוק משטרתי, כלבי גופות, מז"פ, איכונים טלפונים, איתורי רשת ובסופו של דבר לדאוג להריסת משטח בטון בחצר בית המשפחה כשמתחת להריסות נאספו דגימות דם שאותן ניסו המעורבים לטשטש והן שהובילו להרכבת הפאזל המושלם ולפענוח הפרשה. 

הכל החל בשבת ה-11 באפריל, לפני למעלה מחודש, עת נפתח אירוע בתחנת עיירות שבו אדם קורא לעזרה ומציין כי אח שלו רוצה לפגוע מאחר ונודע לו כי אימם של השניים סיפרה לו שרצחו את אחותם. בו ביום מועבר התיק הועבר לטיפול ימ"ר נגב ובמהלך החקירה הסתבר שהאירוע התרחש שלושה שבועות קודם לכן ביום ה-28 במרץ.

מראיות שאספנו לרבות ממצאים פורנזיים וביולוגיים ועדויות שנגבו הגיעו החוקרים למעצרם של חמישה חשודים בהם אמא ואבא של הקורבן , גיסתה, אחיינה ואחיה. כתב האישום מייחס לשלושה מהחשודים האבא , האח והאחיין מעורבות ישירה ברצח. נציין כי אמא של הקורבן נכה קטועת רגליים כמו גם הגיסה היו עצורות במשך שלושה שבועות. כתב האישום כאמור מוגש נגד האבא שלה, האח שלה שהוא החשוד המרכזי והאחיין.

כפי שציינו, החריג בכל הסיפור הזה הוא שכתב האישום בגין רצח מוגש לבית המשפט למרות שבפועל לא נמצאה גופתה של המנוחה וזאת חרף חיפושים במשך ימים ארוכים ופעולות חקירה מגוונות שבוצעו כאמור ללא הצלחה. במשטרה מציינים כי במהלך החקירה עלה כי מי מהחשודים ברצח ניסו לטשטש את הזירה ולאחר ששטפו את מקום האירוע  הבינו כי רק חלק מהראיות הוכחדו והם הזמינו יציקת בטון בחצר הבית. 

במהלך החקירה הממושכת ממשיכים בני המשפחה להכחיש כל קשר לקרצח והאם מסרה גרסאות סותרות שהופרכו כמו גם החשודים שמסר אליבי שהופרך לחלוטין. מדובר במשפחה המוכרת היטב לשירותי הרווחה באזור אולם , למרות הניסיונות להסתייע בגורמי הרווחה איש מהמעורבים לא מוכן להודות במעשה או למסור פרטים על מקום הימצאה של הגופה.