הזמר הצעיר בן זיני התארח בשישי האחרון בתוכניתם הפופולרית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' ופרץ בבכי תמרורים. משהו בשני המנחים האלה: הפשטות, החום והשאלות הכנות, גורם לאורחים להרגיש חופשי להיחשף, לעיתים קצת יותר מדי.

כך קרה כשהזמר והפרוד הטרי, פרץ בבכי בראיון על הפרידה מטיילור בעוד מאמא תרזה אסייג אצה רצה לנקות את דמעותיו באקט מגונן. אז האם הדמעות של בן זיני היו אמיתיות, או שהן חלק מתוך אסטרטגיה יחצנית לנקות תדמית שנפגעה בשבועות האחרונים?

כידוע לפני כחודש, רגע אחרי שחזרו מצילומי התוכנית "זוג המנצח VIP", בן זיני וטיילור מלכוב נפרדו אחרי שלוש שנות זוגיות יציבה וקריירה זוגית משגשגת. שבוע אחרי הדיווחים על הפרידה הספיק בן זיני להכות בברזל החם ושחרר סינגל חדש ("חלק ממני") לצד קליפ בו הוא מגלח את שערותיו בדמעות על הפרידה הכואבת, או ייתכן והגיוני יותר שבכה על השיער שגילח. בתקשורת שיערו גורמים כי בן זיני רוכב על הפרידה שהפכה לנושא החם והמדובר בימי הקורונה, לטובת קידום קריירת הסולו החדשה שלו.

בן זיני וטיילור מלכוב בימים יפים יותר (צילום: אלוני מור)
בן זיני וטיילור מלכוב בימים יפים יותר (צילום: אלוני מור)

בעוד מעריציו בני הנוער מתקשים לעכל את הבשורות הקשות, פצח בן זיני ברומן סוער חדש עם בלונדינית לוהטת, אקסית של פליט הריאלטי ליאור דואק. השניים נתפסו לא פעם בעדשות הפפארצי ברגעים רומנטיים, בחנות מיצים ובחופי הים. למי מהתחום שמכיר איך עובדת התעשייה, הסיכוי להשיג תמונות פפארצי משני מקומות בילוי שונים תוך שבוע, ועוד בתקופת הקורונה, הם די נדירים, אלא אם כן מדובר בתיאום מראש עם הצלם. זה לא שאנחנו רומזים או קובעים שזה מה שהיה, אבל רק מעלים השערה לאוויר ותחליטו אתם למה להאמין.

אם לא די בכך, בן זיני העלה בעצמו תמונה שלו עם הלוהטת החדשה בדייט ספסל לילי סוער בימי הסגר של הקורונה. האם כדי לעורר את קנאתה של טיילור או כדי להתגאות בזוגיות הטרייה?

בן זיני ובר אביבי בדייט ספסל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בן זיני ובר אביבי בדייט ספסל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הצעדים שנקט גרמו למעריצים של הצמד להעביר ביקורת נוקבת לבן זיני, על כך שהמשיך מהר מדי לזרועותיה של אחרת. המוניטין שלו נפגע במיוחד אחרי הראיון הראשון שהעניקה טיילור לגיא פינס, בו חשפה כי האקס הטרי לקח ממנה את חשבון היוטיוב המשותף שלהם המונה 300,00 מנויים ומיליוני צפיות והעביר אותו לבעלותו הבלעדית.

עוד הטילה פצצה כשאמרה כי השיר הפרידה שכתב אינו מרגיש לה אמיתי, תוך שהיא טוענת כי נכתב עבור מעריציו ולא עבורה ובכך הטילה דופי באמינותו של הזמר הצעיר שניצל את תמימותם של המעריצים.

בשישי האחרון התייצב בן זיני אצל אופירה וברקו כדי לתקן את התדמית השלילית שדבקה בו בשבועות האחרונים, ולדבר לראשונה בגילוי לב על הפרידה. על פניו המשימה הצליחה לו, הוא ריגש ורכש בחזרה את אמון המעריצים. בן זיני הסביר כי העבודה המשותפת והזוגיות התנגשו שוב שוב וזה מה שהוביל לפרידה. הוא הדגיש כי הוא מתגעגע לטיי והיא תמיד תהיה כמו מילות השיר חלק ממנו. כשברקו עקץ אותו על הזוגיות החדשה הסביר הזמר הצעיר שהוא לא בזוגיות, והוא צריך להקיף את עצמו באנשים שעושים לו טוב כדי להעביר את הזמן הזה הכי טוב שאפשר. על הטענות של טיילור על השיר השיב בן זיני "צר לי שזה מה שהיא אומרת, השיר נכתב עליה ויצא נטו מתוך הלב שלי".

ואז כשאביו של הזמר נכנס במפתיע לאולפן פרץ בן זיני בבכי. אין ספק כי הבכי לא היה מזויף, וכל דמעה שירדה מעיניו הירוקות הייתה אותנטית ומלאה בכאב והתרגשות.

אבל מה הסיבה האמיתית שגרמה לבן זיני להישבר, האם הוא בכה על הפרידה מטיילור, או אולי על הביקורת הנוקבת שקיבל בשבועות האחרונים מהתקשורת ומהמעריצים, האם הוא בוכה בכל פעם שהוא פוגש את אביו, או שאולי הכל הצגה מעולה כמו בקליפ כי מי שבאמת סובל מפרידה לא יוצא בהצהרות חורצות גורל שזה נגמר ואין סיכוי לקאמבק, בטח שלא מבלה צמוד לבלונדינית אחרת.

אחת מהטקטיקות הידועות של לרכוש אהדת קהל זה להציג חולשות, לבכות, לאז לכל מי שצפה בראיון של בן זיני באופירה וברקו, והתרגש ואולי אף התאהב מחדש בזמר הצעיר, שיחשוב שוב, אולי כמו השיר שנכתב עבור המעריצים וכך גם הודה גם הראיון והדמעות היו רק למען המעריצים?