סמי מקגיליגאן בת ה-26 חשפה בראיון את הסוד לזוגיות היציבה (שרבים יגדירו - יוצאת דופן) עם ריקי בן ה-57. היא הגדירה אותו כ"טוב יותר מבני גילה" וציינה כי היא "נמשכת לבגרותו, לרוגע שהוא מקרין וגם לחום שלו". לזוג מקגיליגאן ארבעה ילדים, וחיים די מאושרים - למעט סכסוך קצר עם אמה של סמי, שסירבה במשך זמן רב לפגוש את ריקי, המבוגר ממנה בכמה חודשים. השניים עדיין לא החליפו טבעות, והם שוקלים לעשות זאת בעוד כשנתיים, כאשר שניהם יתקרבו להחלפת קידומת הגיל שלהם. כאמור, כאשר מדובר במערכות יחסים של ידוענים, קשה לדעת האם חלק מהזוגיות מתבסס על כסף או פרסום, אך במקרה של השניים נראה שזה קשור לאהבה. 

סמי, המתגוררת באוסטרליה סיפרה: "נפגשנו ב-9 בפברואר 2013 במסיבה של חבר משותף. הפגישה התקיימה זמן קצר אחרי שנפרדתי מבן זוגי דאז בגלל כמה אירועי אלימות. חשבתי שריקי נראה טוב, ושהוא אדם מתוק ומצחיק". היא הוסיפה כי "שוחחנו מדי יום אך לא סיפרנו לאיש על הזוגיות, בעיקר כי פחדנו מהתגובות של הסביבה. הסוד שלנו נחשף במסיבת יום ההולדת ה-50 של ריקי, מבלי שהתכוונו לכך". היא ציינה כי עם היוודע דבר הזוגיות, אמה סירבה לפגוש אותו וטענה שהוא זקן מדי בשבילי, והזוגיות לא תחזיק מעמד". 

"אמרתי לה שהיא טועה, שהוא אדם נחמד ושהיא צריכה לפגוש אותו לפני שתשפוט אותו. אבל במשך שמונה חודשים היא סירבה לפגוש אותו", שיתפה, "זה היה באותה התקופה בה גיליתי שאני בהריון עם הילד הראשון שלנו, ובחרנו להפנות את האנרגיה שלנו לתכנון המשפחה. לא הסתכלנו לאחור יותר, ובשלב מסוים אימי חזרה להיות איתנו בקשר". לדבריה, היא החלה לתמוך בזוגיות, ברגע שראתה את האופן בו ריקי מתייחס אליה. 

בני הזוג מאורסים מזה מספר שנים אך עד כה לא התחתנו. "יש לנו ארבעה ילדים קטנים בגילאים די קרובים אחד לשני כך שלא התפנינו ממש בשבע השנים האחרונות לתכנון חתונה", ציינו, "אבל אנחנו מאמינים שנתחתן בשלב מסוים". סמי הוסיפה: "לא הייתי אומרת שגיל זה רק מספר, אבל פער גילאים לא אמור להיות סיבה לוותר על משהו מיוחד כשהוא מתרחש. אני מוצאת את ריקי מאוד מושך - הוא אבא נהדר ובן זוג טובב יותר ממה שבני גילי יכלו אי פעם להיות. אני שמחה שהוא נכנס לחיי". 

אמה של סמי - שונה - הצטרפה גם היא לשיחה וסיפרה כי ריקי "קנה אותה". היא הסבירה: "דאגתי מאוד כתוצאה מפער הגילאים המשמעותי ביניהם, וסירבתי לפגוש אותו במשך קרוב לשנה, אך ברגע שראיתי שהוא דואג לבת שלי, הבנתי שהוא מספיק טוב בשבילה. החלטתי שכל עוד הם מאושרים ביחד - גם אני אהיה. הבנתי שהגיל לא משנה אם שאר הדברים בסדר".