בריאן מיי, הגיטריסט האגדי של להקת קווין המיתולוגית, חשף היום (שני) כי היה "קרוב מאד למוות" לאחר שעבר לאחרונה התקף לב שארך 40 דקות. מיי בן ה-72 שיתף את עוקביו ברשת החברתית אינסטגרם כי החל לסבול מכאבים בחזה, זמן קצר לאחר שנפגע בפלג גופו התחתון בעקבות תאונת גינון לפני מספר שבועות, במהלכה נפצע בישבנו. 

"באמצע הסאגה הזו של ההחלמה מהפציעה, תקופה במהלכה סבלתי מכאבים עזים באחוריי, חטפתי התקף לב קטן", מספר הגיטריסט ומוסיף, "אני אומר קטן, משום שאני לא רואה בזה משהו שהסב לי נזק. סבלתי מכאבים במשך 40 דקות, הזעתי, והרגשתי לחץ רב בבית החזה שלי ובזרוע". 

"בקצרה, הרופא הנפלא שלי הסיע אותי לבית החולים בעצמו, שם עברתי בדיקות שבחנו את מצב העורקים המובילים ללב שלי, כדי לבדוק האם יש משהו שעומד בדרכם ומפריע לפעילותם. במהלך הבדיקה, הרופאים מצאו את החסימה מנעה את זרימת הדם התקינה", הסביר. 

בהמשך שיתף המוזיקאי כי עבר ניתוח לב פתוח והתבדח, "לא הבנתי אז, שלמעשה, מדובר במצב משעשע למדי. שכחתי שכל הסיפור התחיל מחבלה באחוריים שלי, ואני מוצא שזה סיפור די מצחיק". מיי, המעדכן את עוקביו בקביעות במצבו הרפואי, העלה בהמשך פוסטים נוספים המתייחסים בהומור הן להתקף הלב והן לתאונות הגינון, בהם הוא מתייחס לעצמו כמי ש"הצטרף למועדון".