נתן זהבי פתח היום (שני) את תכניתו ב-103FM בהתייחסות למשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שנפתח אמש לאחר שהוגשו נגדו שלושה כתבי אישום בחשד לקבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים.

"אני לא יודע איך אתם הייתם אתמול, אבל אני ישבתי מרותק מול מסך הטלוויזיה, להצגה הגדולה של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, מוקף אנשים עם מסכות שכמעט הלכו מכות על מי יהיה יותר קרוב לראש הממשלה ויכנס לפריים" אמר זהבי בפתיחת תכניתו, "צילום היסטורי בו עומדת קבוצת שרים, בין השאר שרים הממונים על החינוך, על המשטרה ועוד שרים וסגני שרים ומועמדים וכיו"ב, עומדים דום למשמע דברי המנהיג".

"המנהיג בנאום מדהים בעוצמתו פוגע בכל מערכות השלטון, האכיפה, יורד על המשטרה, על הפרקליטות, על בתי המשפט, על העיתונות, קורע להם את הצורה לשמחת מעריציו שממש נהנים מכל רגע כשהם שומעים את הדברים. היום בבוקר כל עבריין שייעצר ויובא למעצר או למשפט יאמר ובצדק 'אם ראש הממשלה חושב שהמשטרה מושחת ומערכת המשפט קלוקלת ומערכת אכיפת החוק המיוצגת על ידי הפרקליטות מטונפת ומזוהמת אני לא רוצה שתשפטו אותי'. זה היה המרדה טוטלית כנגד שלטון החוק במדינת ישראל".

בנימין נתניהו. צילום: מרק ישראל סלם
בנימין נתניהו. צילום: מרק ישראל סלם

"המרדה שתגרום בהמשך לשפיכות דמים" הוסיף זהבי "בפתח ביתו של ראש הממשלה רקדו כמה אנשים העובדים בתקשורת, אני חס וחלילה לא יכול להגדיר אותם עיתונאים כדוגמת שמע'לה ריקלין, שמק'לה ריקלין, וינון מגל פיזזו וריקדו. בתוכנית הקודמת הצר צער רב הג'ורנליסט הידוע סג"ל שלא יכול היה לרקד ולפזז איתם. מביך, מביך עד כדי אימה. אותם מפזזים כנראה שכחו את אמרתו של הרב מרדכי אליהו שאמר לפני הפינוי 'היו לא תהיה' והם האמינו כי הם מאמינים. הם צריכים מנהיג, הם חייבים מישהו לשאת עיניהם אליו, 'היו לא תהיה' הוא אמר על הפינוי והיה פינוי. אמר ראש הממשלה, המנהיג הדגול, 'לא היה כלום-אין כלום-לא יהיה כלום', ואתמול מהרגע שנסגרה הדלת של בית המשפט הוא עמד בדום שתיקה, בהכנעה. כשהיה צריך לשבת ישב כשצריך היה לעמוד – עמד".

"לא ראו שהוא הרכין ראש אבל הראש שלו היה חצי מורכן בפני כבוד בית המשפט, שם הוא לא מלך בבית המשפט, שם אין לו נתינים שצוהלים, רוקדים ומפזזים 'ביבי מלך ישראל'. בבית המשפט הוא עמד כאחרון העבריינים ונשמע לכללים של בית המשפט. הוא הכפיש, חצי שעה לפני שנכנס לאולם הוא לכלך, הוא טינף, אביא לכם דוגמה אחת, אני יודע שלא תאכלו את הדוגמה הזאת אבל רק כדי להראות לכם כמה אתם עדר, כמה אתם מטומטמים. תפעילו קצת את הראש, קצת, לא הרבה. האנשים שהשתלח בהם נתניהו זה האנשים שהוא מינה אותם, הוא מינה את מזכיר המדינה מנדלבליט ואח"כ העלה אותו ליועמ"ש לממשלה, הוא אמר עליו דברי שבח מפה ועד טבריה, הוא מינה את אלשייך להיות המפקח הכללי של המשטרה, אתמול הוא קרא לו את הצורה בצורה הכי מלוכלכת שאפשר. אני רוצה לתת לכם תזכורת מה אמר נתניהו על אלשייך כשמינה אותו ומה אמר אתמול", המשיך זהבי.

זהבי ציין כי "זה אותו אלשיך מר נתניהו שלפני שניות בירכת אותו, היללת אותו, מינית אותו. אדון נתניהו, למה לא סיפרת גם על שאר המינויים? כל עדי המדינה נגדך, מי הם? אנשים שמינית שיהיו לצידך. מניר חפץ ועד פילבר אתה מינית אותם לתפקידים הבכירים ביותר, הם היו אנשי סודך. אז אם כל האנשים האלה כאלה 'דרקעס', אפסים, שקרנים, עבריינים, מעלימים כל מיני סיפורים אפלים מחייהם, אז אתה לא יודע למנות אנשים, אתה לא ראוי להיות ראש ממשלה. אתה מינית צוותים שכולם התהפכו עליך, למה הם התפכו עליך? הרי אתה לא שקרן או דביל, אתה רק משנה את העובדות לטובתך, תגיד לי - אלשיך הוא איש שמאל? אתה לא מתבייש מר נתניהו? מנדלבליט הוא איש שמאל, אתה לא מתבייש? מתנחלים עם כיפות מבית בית"רי הפכת אותם עפר ואפר, הפכת אותם עבריינים, אבל אתה מינית אותם, אז אם אין לך כושר לשפוט אנשים תואיל בטובך לקום ולהתפטר".

נתן זהבי. צילום: אריק בן דוד
נתן זהבי. צילום: אריק בן דוד

"עכשיו מינית סדרה של שרים, הרי אתה בעצמך יודע שזה נורא ואיום מה שעשית, את מי מינית? לאיזה תפקידים מינית? הרי אתה לא איש טיפש מר נתניהו, אתה מנצל את טיפשותם של אחרים" הבהיר, "אתה מנצל את תמימותם. איך אתה עושה  דבר כזה? איך אתה מוריד אנשים שמינית והופך אותם לעבריינים, בכדי להציל את התחת שלך? יש שוויון בפני החוק לכולם מר נתניהו, קיבלת הרבה הנחות גם ממנדלבליט, הרבה הנחות, יותר מדי הנחות, אבל תקפת אתמול עד כדי כך שעשית את אחד הדברים היותר שפלים שיכולת לעשות. הבאת ניצולי שואה ואח"כ ציטטת שהזכירו לך שהם היו באותה תקופה ואמרו לך 'תיזהר מהזאבים'. אותם זאבים שהיו ביער כשהיו הפרטיזנים ובאו לטרוף אותם. אין לך גבול לבושה, אין לך גבול לכושר הניצול, אין לך גבול לפופוליזם, למזלך? יש לך להקה שרוקדת לצלילך, לאט לאט היא מכסה כמעט את כל המפה התקשורתית, הם עושים לך 'מי שברך' בכל פינה, בכל חור, בכל הזדמנות, הדום לרגלייך, שפוטים שלך, שרים לך עם גיטרות שירי הלל. רוקדים לך 'מה יפית' בפתח ביתך, חבורת חלאות. אם הם לא יגדירו את עצמם כעיתונאים אין לי בעיה עם זה, זכותם להיות מעריצייך הדביליים, אבל הם מוגדרים עיתונאים? הם? החנפנים הזולים האלה שנראים כמו כלבי 'האש פאפי',  כמו קוק ספנייל שחטפו בעיטה בתחת וכל הזמן מייללים 'אוי מה הם עושים לביבי'".

"בכיינים עלובים" תקף זהבי והוסיף "ישנם גם לא מעט עו"ד שמוגדרים צמרת או צנרת, תלוי מאיזו זווית מביטים על זה. מה זה הפכו להיות אוהבים אותך, חולים עליך, הדום לרגליך, חבורת אפסים. חסרי כבוד, בושה וכלימה למקצוע עריכת הדין ולמקצוע העיתונות. אבל מה? מר נתניהו היקר, מה אני אגיד לך? אני מאחל לך שתצא זכאי מתוך הנימוק הפשוט – אני חש נפגע לראות את ראש הממשלה שלי יושב על כיסא הנאשמים. אני מקווה לטובת מדינת ישראל שתצא זכאי וחף מפשע. אבל אם לא, אם תמשיך להסית ולהדיח, אם תמשיך לפלג ולשסות בעם הזה אחד את השני בדרכך המתוחכמת ואם להקת ה'דרקעס' שאספת מהפוליטיקה שהפכו את עורם, עמיר פרץ, אורלי אבו תכסיס, שמיל וכל שאר האנשים, כולל הרמטכ"ל לשעבר גנץ שהוא, לפני כמה זמן זה היה? חודשיים? אתה והלהקה שלך עם כל העיתונאי חצר על הסג"לים והריקלנים עשיתם את גנץ אפס, אפס זה מחמאה".

"הוא לא אמין, הוא לא ישר, יש לו סטיות , הוא כלומניק, האירנים פלשו לו לטלפון ואוחזים אותו בביצים, מה זה? פתאום הכול השתנה? הסוטה הנוכל מהממד החמישי פתאום הפך להיות ראש ממשלה חלופי? פתאום הוא הפך להיות השר של ביטחון מדינת ישראל? האיש הלא אמין הזה שהוקעתם אותו, שירקתם עליו, שדרכתם עליו? איך הצלחת לסתום את הפה לעמיר פרץ? איך הצלחת לסתום את הפה לשמולי? המהפכן הדגול מ-2011, בושה. אבל מה? עם ישראל חי, לא היה כלום-אין כלום-לא יהיה כלום. הצדק ינצח ואם הצדק לא ינצח? הפשע המאורגן ינצח" סיכם זהבי את דבריו.