"ראש הממשלה רק מסית": יו"ר ישראל ביתנו, חה"כ אביגדור ליברמן, התייחס היום (שלישי) במהלך ראיון ברשת כאן ב' לנאום שנשא בנימין נתניהו בפתח הדיון המשפטי בעניינו, ותקף אותו בחריפות תוך שהוא מטיח בו בהאשמות קשות: "כדי להיחלץ ממצוקה אישית ולהסיח את הדעת מבעיות שהוא אחראי להן, כמו אבטלה גבוהה וכדומה, הוא רק מסית". 

בפתח דבריו אמר ליברמן כי "אני מאחל לנתניהו לצאת זכאי מכל משפטיו, ולא כי יש לי סימפתיה אליו, אלא כי ראש ממשלה בכלא זו פגיעה בישראל, תדמיתה, מעמדה, עגמת נפש לכל עם ישראל. מה שצורם זה שבמקום להתמקד במשפטיו, נתניהו משסה בין החלקים בעם. כל התפיסה הזו שרודפים אותו כי שמאל רוצה להשתלט וכיוון שהוא ימין, הרי אין לו שום קשר לימין".

בנימין נתניהו (צילום: מרק ישראל סלם)
בנימין נתניהו (צילום: מרק ישראל סלם)

בהמשך ביקר התבטאויות קודמות של ראש הממשלה ואמר כי "הוא תמיד ידע לגבות את מערכת המשפט כשאחרים היו בחקירות, כמו במקרה של אהוד אולמרט. אתה נדהם ממה שאמר רק לפני כמה שנים. הכוונה מאחורי הקריאה שלו הוא להוציא המונים לרחוב ולהפעיל לחץ לא לגיטימי על כל מי שמתנגד. גם בתוך סיעתו יש הסתה נגד כל השאר, כל מי שלא התייצב בבית המשפט".

לסיום, חתם חבר הכנסת בהתייחסות לסוגיית החלת הריבונות בשטחים ביהודה ושומרון ובבקעת הירדן, והאשים את ראש הממשלה בטרפוד המתווה שהציעה מפלגתו של ליברמן לנושא כבר לפני מספר חודשים. "נתניהו מטרפד הצעה שהגשנו כבר לפני חודשים. לפני שבוע זה עלה להצבעה בכנסת, והליכוד והרשימה המשותפת הפילו את הצעתנו. אין קשר בין ההצהרות למעשים שלו, זה מהלך בתוך כל ההישרדות והניסיון להיחלץ ברמה אישית".