מסכת התעללות קשה: פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אלעזר רומפלר בן ה-46, בגין מגוון עבירות אלימות קשות כלפי ילדים, בתוכן התעללות גופנית ונפשית וכן תקיפת קטינים בין הגילאים 9-10 על ידי מבוגר אחראי. על פי כתב האישום, ההתעללות התרחשה כחלק מפעילותו של רומפלר בקהילת "לב טהור" הקיצונית.

כזכור, קהילת "לב טהור" היא קהילה דתית אשר עוברת יעדים רבים ברחבי העולם, תוך בריחה מתמדת מהרשויות. הקהילה הוכרזה על ידי בית המשפט ככת פוגענית, לאור הנוהג הרווח בה להעניש קטינים ובגירים באכזריות, כמו גם חיתון קטינים, הפרדת ילדים מהוריהם וניתוק הקטינים מהעולם החיצון. 

בכתב האישום צוין כי בין השנים 2009-2011, תיפקד רומפלר כמנהל בית ספר בקנדה המיועד לגילאי 6-13. במהלך התקופה הזו, נטען כי רומפלר העביר שני קורבנות שהיו תחת מרותו מסכת התעללות פיזית ונפשית קשה מאד, שגרמה לאחד מהם פגיעה ממשית.

בעקבות הפרוטים העולים מכתב האישום, הגישה הפרקליטות בקשה לבית המשפט להורות על שחרור של הנאשם בתנאי ערבות. עם זאת, היות ורומפלר מתגורר כעת עם משפחתו במתחם הקהילה בגואטמלה, הפרקליטות צפויה לבקש גם איסור יציאה מהארץ עד תום ההליכים המשפטיים.