נאמנות ללא גבולות: בשלושת החודשים האחרונים, אנשי הצוות והמטופלים בבית החולים טאיקנג בוואהן שבסין, נתקלו במראה יוצא דופן ושובר לב. כלבלב נאמן של אחד מהמטופלים במחלקה, שנפטר לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, חיכה בסבלנות מידי יום לשובו של בעליו. 

בעליו של הכלב העצוב, פנסיונר המתגורר במחוז, נפטר חמישה ימים בלבד לאחר שאושפז כתוצאה מסיבוכים של וירוס הקורונה, כך מסרו אנשי הצוות במרכז הרפואי. לאחר מותו, הצליחה חיית המחמד, שנותרה עתה בודדה, לכבוש את לבבות העובדים שהפכו מודאגים לגורלו. חברי הצוות סיפרו שהיה מסתובב ומתרוצץ תוך חיפוש אחר בעליו במשך שעות וללא הפסקה. בסופו של דבר, נכמרו רחמיהם והם החלו להאכיל אותו. 

וו צ'ופן, מנהלת מרכול בבניין בית החולים, אמרה לכלי התקשורת הסיניים כי תחילה ניסתה להרחיק את הכלב מהמבנה, ברגע שהבינה כי בעליו כבר אינו בחיים, אך ללא הצלחה. לאחר מספר ניסיונות, החליטה צ'ופן לקחת אותו תחת חסותה באופן זמני, והחלה לכנות אותו בשם "שאובאו", או בתרגום חופשי - "אוצר קטן". 

"שאובאו לא ידע על מות הבעלים שלו, הוא נשאר ולעולם לא עזב את בית החולים. הוא היה נאמן, זה היה נוגע ללב בצורה יוצאת דופן", סיפרה צ'ופן והוסיפה, "נהייתי מיודדת איתו, והבאתי אותו לחנות שלי. מידי בוקר, כשפתחתי את העסק, שאובאו חיכה לי. הוא גם בירך אותי לשלום בכל סגירה". 

יום אחד, החליטה צ'ופן לעשות מעשה והורידה את שאובאו במקום מרוחק מבית החולים, אך הוא, חדור מטרה, מצא את דרכו חזרה למרכז הרפואי ושב להמתין לבעליו כתמיד. "אמנם הוא לא יכול לדבר איתי, אבל זה ברור לחלוטין שהוא עדיין מחכה לשובו של בעליו", הסבירה צ'ופן. בסופו של דבר, בעקבות תלונות שהגיעו ממטופלים במרכז הרפואי, הועבר הטיפול הכלבלב לארגון להצלת בעלי חיים הפועל בוואהן, שלקח את שאובאו הנאמן תחת חסותו.