מסקר מיוחד שהובא הבוקר (רביעי) בתוכנית 'שבע תשע' עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב־103FM עולה, כי מצבו הפוליטי והתדמיתי של ראש הממשלה נתניהו טוב מאי פעם וכי 42 אחוזים מהציבור סבורים ש'תפרו לו תיקים'. העיתונאי והשדרן בן כספית התייחס בתוכנית שלו ושל ינון מגל לתוצאות הסקר, ואמר כי הוא מאוד מוטרד מאוד מן התוצאות: "זה שנתניהו הצליח לשכנע את הציבור שתפרו לו תיקים - עוקר לי את הלב".

פספסתם את התוצאות המפתיעות של סקר 103FM? לחצו כאן

כספית: "לנתניהו יש 41 מנדטים. בטח בהרשעה יהיו לו 130. אני אוהב את מנחם לזר ואנו משתמשים הרבה בסקרים שלו, אבל אני חושב שזה לא משקף כרגע מסיבות שזה אינטרנטי".

מגל: יכול להיות שנתניהו לא יילך לבחירות עם כאלה נתונים?

כספית: "התשובה היא לא. אני מכיר סקר עומק טלפוני שעשה אחד הפוליטיקאים הבכירים במדינה, לפיו לאביגדור ליברמן יש 11 מנדטים. אם אתה שואל אותי, ליברמן הוא יותר 11 משישה. אני אגיד לך למה. כי ליברמן בסקרים האינטרנטיים תמיד בחוסר מנדטים כי יש לו בנק של ארבעה חמישה מנדטים של וטרנים שהם מאוד רחוקים מהפנאלים של הדיגיטל. הם לא יודעים מזה וספק אם יש להם בכלל. לכן, יש פה ליקוי מסוים בעצם השיטה, למרות שללזר היו הרבה סקרים מדויקים בקמפיינים ואנחנו עובדים איתו ואוהבים אותו. באותו סקר אגב נתניהו עלה ל-37, לא ל-41. זה לא אומר שמצבו של נתניהו לא טוב בסקרים. על שתי התוצאות האלה לדעתי נתניהו היה חותם, וזה מדאיג".

בנימין נתניהו בכניסה לבית המשפט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
בנימין נתניהו בכניסה לבית המשפט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

כספית המשיך: "אבל מה שהכי מטריד אותי בסקר הזה, עד כדי מדיר שינה מעיניי, היא התוצאה לפיה 42 אחוזים מהציבור חושבים שתפרו לראש הממשלה תיקים. עכשיו, זה לא מטריד אותי, זה הופך לי את הבטן, זה עוקר לי את הלב, כי הוא הצליח לשכנע את הציבור שתפרו לו תיקים".