הבעלים של מועדון הבארבי שאול מזרחי התראיין היום (ראשון) לבן כספית ואריה אלדד ב-103FM והתעמת עם האחרון כאשר הציע לו להחליף מקצוע בשל מצב הקיצון במדינה.

בפתח הראיון הסוער הסביר מזרחי את טענותיו: "אני חושב ש-3 חודשים להמתין בבית ולראות מה יקרה ואם ממשלת ישראל תחליט לפתוח או לא לפתוח זה די והותר. יש שתי נקודות כלכליות. אחת שלא קיבלנו פיצויים, והדבר הכי חשוב הוא שלא נותנים לנו תאריך ויעד לפתיחת העסקים. 26 שנה אתה קם ועושה את מה שאתה יודע לעשות הכי טוב. אתה מרים את העסק שלך בצורה הכי טובה שיכולה להיות, ופתאום באה הממשלה וסוגרת לך את זה, בלי תאריך יעד לפתיחה. איך היית מרגיש?".

פרופ' אלדד השיב כי היה מרגיש שהוא בעסק הלא נכון וכי מדובר במצב קיצון שבעקבותיו ניתן לשקול להתפרנס ממקום אחר. בעקבות כך הדיון עלה לטונים גבוהים מצד בעלי מועדון הבארבי: "מה אתה אומר? אז מה אני עכשיו אסדר קופסאות תירס? איפה מצבי קיצון, עכשיו בסיטואציה של הקורונה? אנחנו חיים באותו מקום אתה ואני? על מה אתה מדבר בחייך?".

אריה אלדד
אריה אלדד

אלדד: "אני מדבר על מגיפה כלל עולמית ש-370 אלף איש מתו בה, ואצלנו בלמו אותה".

מזרחי: "אני נמצא במדינת ישראל או שאני נמצא בארה"ב ובכל העולם?".

אלדד: "הודות לסגר, הודות לבידוד והודות לסגירה של כל המוסדות האלה, מתו רק 284 איש".

מזרחי: "מאיפה הבאת את הנתון הזה אדוני?".

אלדד: "מהמדע. מהרפואה".

מזרחי: "במקרה הנוכחי, אני בניגוד אליך לא מאמין בקורונה, ולא מאמין שמתוך 16 אלף איש שנדבקו, מתו 284 איש מהקורונה. מה קרה כבר אין סרטן?".

אלדד לבן כספית: "תן לו לדבר, שהשטות תצא החוצה. תן לו לדבר כמה שהוא רוצה".

מזרחי: "שטות תצא החוצה? לי אתה אומר שטות, אתה לא מתבייש? אני לא מבין אותך. מעבר לעובדה הזאת, אנשים מתו מסרטן ואמרו שזה מהקורונה".

מזרחי הוסיף: "שלושה חודשים נכון לעכשיו, אין שום מתווה. להזכירך כל מדינת ישראל עובדת עכשיו – ברים, פאבים ובתי קפה. ב-14.6 אולמות האירועים כבר עובדים. אני בא ואומר, אל תיתן לי יותר מדי – תן לי את המתווה שלהם".

יש לך אפשרות להכניס קהל במרחק שני מטר זה מזה?
"יש לי אפשרות להרבה מאוד דברים אם מישהו יפתח את האוזניים שלו ויגיד שבארבי הוא לא בעיה. מה שונה מועדון הבארבי מאולם חתונות שנותנים לו להכניס 85% מהאנשים, ונותנים לו לעשות מסיבה במרחק של שני מטר? בארבי הוא חלל של אלף ומשהו מטר, איפה הבעיה בדיוק? מישהו ניסה? לבוא ולהגיד שיש פה קורונה, סבבה הבנו את זה".