המוזיקאי יהונתן פריג' הלך לעולמו בגיל 41 לאחר שלקה בלבו. פריג' היה אחד הגיטריסטים המובילים בישראל וניגן בין היתר עם עברי לידר, שירי מימון, יגאל בשן ז"ל, ריטה, שי צברי, דורון מדלי ועוד.

בנוסף, ניגן בתוכניות ריאליטי כמו כוכב נולד, דה וויס ובית ספר למוזיקה, כולל בעונה הרביעית שצולמה אך טרם שודרה. הוא הותיר אחריו אישה ושני ילדים.

"מה שאתה בשבילי. אני לא יכולה לתאר במילים", כתבה שירי מימון בעמוד האינסטגרם שלה. "לא זוכרת מתי אי פעם בחיי הסתכלתי במראה וראיתי שהעיניים שלי כל כך עצובות ובוכות. זה ג'וני שלי ושל עוד כל כך הרבה. כמה אהבה ותפילות, היקום התמלא בשם שלך. אהוב יפה ויקר".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ג׳ון, 14 שנה אתה לצידי. מסתכלת ימינה ואתה שם. מחזיק את הגיטרה, מחייך אליי. וואו כמה הרגעת אותי. במבט אחד. החוכמה שלך, השיחות. הסאונד של הגיטרה שלך. הקול שלך. הנוכחות שלך. מנהיג. הבור גדול מידי. הכאב. זה לא נתפס. יקח לי זמן להפנים שלא תגיע יותר. שלא תצחק מ״שושי״ יותר. כמה היית אוהב שאני עושה לך את ״שושי״ , היית מתפקע ... מי שלא הכיר את ג’ון - הפסיד. הכי חכם, הכי מוכשר, הכי מרגש כמה אור, כמה יופי, כמה כשרון. תודה אהוב יקר על רגעים מלאי משמעות. זכרונות שאקח איתי לעד, אתה בלב שלי לכל החיים.

A post shared by Shiri Maimon (@shirimaimon1) on

הזמר עברי לידר כתב בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו: "חברי היקר והמוכשר, שותפי ליצירה ולמסע הזה שלנו בעולם המוסיקה, יונתן פריג׳, הלך היום לעולמו. כל מי שעבד עם יונתן וכל מי שרגיל לראות אותו מופיע על הבמות מעריץ ואוהב אותו אהבה גדולה. האנרגיה, הכישרון, המקצוענות והאהבה הענקית שלו למוסיקה ולחוויה האומנותית בלטו תמיד בכל דבר שעשה. יונתן היה שילוב נדיר של חכמה, סקרנות ונדיבות שהפכו אותו לאחד האנשים המיוחדים והמעניינים שהכרתי בחיי".

גם גלעד שגב פרסם פוסט בחשבון הפייסבוק שלו בו כתב: "לפני הרבה שנים הלכתי לראות תחרות בוגרי רימון, המחשבה הייתה למצוא כותבים לשתף איתם פעולה. וכך הם עלו לבמה, אחד אחרי השני. מכל מי שהיה שם, בסוף הערב יצאתי רק עם טלפון אחד שהתעקשתי לקחת, לא של אחד מהיוצרים, אלא דווקא של הגיטריסט המלווה והחייכן של אחת הזמרות. יונתן. איזו אנרגיה, איזו כאריזמה, איזו תזוזה. ומה שהיה מדהים, שכל ההופעה הוא היה עסוק בלפרגן לזמרת, לנסות להבליט אותה, ועדיין כל מה שאפשר היה זה לראות אותו על הבמה".