מותג הפסטה האיטלקי ברילה משיק בארץ את "אמיליאנה" – סדרת פסטה במהדורה מוגבלת, המבוססת על ביצי חופש וקמח דורום כדי ליצור טעם ומרקם שדומים לפסטה טרייה בעבודת יד. כעת כבר ניתן למצוא על המדפים "אמיליאנה פלייה א־פינו" – פסטה ארוכה בתוספת תרד; לזניה תרד – דפי לזניה העשויים קמח דורום וביצים בתוספת תרד; ו"אמיליאנה טליאטלה" – פסטה שטוחה ורחבה. זו סדרה מצוינת של ברילה: הפסטה שומרת על צורתה ולא מתפרקת, ומכיוון שיש כאן המון ביצים, זמן הבישול שלה קצר יותר משל פסטה רגילה. גרסת התרד פשוט נפלאה, מעודנת וטעימה.

מחיר: 17.90־8.90 שקלים

ברילה - סדרת מוצרי פסטה אמיליאנה (צילום: אסף לוי)
ברילה - סדרת מוצרי פסטה אמיליאנה (צילום: אסף לוי)

במותג שמני הזית "זיתא" משיקים שמן זית כתית מעולה מזן קורנייקי (בקבוק 750 מ"ל) בעל הטעמים הפירותיים והסיומת המעט חרפרפה. קורנייקי הוא זן חדש יחסית בארץ ומקורו ביוון, והוא הפך פופולרי בזכות הארומה הפרשית שלו, שמזכירה עלים ירוקים או כר דשא רענן. השמן מאוד מתאים לחך ולטעמים הישראליים, הוא נהדר עם סלטים כי טעמו לא דומיננטי מדי ומצוין גם לצד גבינות. 

מחיר: 39 שקלים

שמן זית קורנייקי (צילום: יח''צ)
שמן זית קורנייקי (צילום: יח''צ)

עונת הגלידות כבר כאן, ובמקררים ניתן לראות שלל טעמים חדשים. גלידת שטראוס של יוניליוור, שחקנית משמעותית בתחום, משיקה חמישה מוצרים חדשים הנושאים את תו ה־Vegan Friendly וגם תשעה מוצרים ללא גלוטן. מוביל בהם: המגנום הטבעוני, שהוא למעשה שלגון בשומן צמחי פרווה בטעם וניל עם ציפוי שוקולד מריר מעולה ובנוסף כשר וללא גלוטן. השלגון מאוד שוקולדי וטעים, ונהדר לשומרי הכשרות מאחר שהוא פרווה. אחלה קינוח. בגזרת הילדים, טעמנו את "קרררצופים" – מיני טעמקור המורכב מפתיבר וגלידת תות בננה. רעיון חביב, אך הביצוע לא מושלם: הקסטה אומנם אינה מכילה סימון אדום, שזה יתרון גדול, אך הטעם שלה מאכזב. הפתיבר משתלט והגלידה קצת הולכת לאיבוד.

מחיר: 33־30 שקלים (מאגדת קרררצופים), 33־29 שקלים (מאגדת מגנום טבעוני)

מגנום טבעוני (צילום: יח''צ)
מגנום טבעוני (צילום: יח''צ)

"מעצבים ותופרים – מסיכות מגן מדליקות" הוא משחק יצירה ברוח התקופה של "משחקי יצירה", שמתאים לבני/בנות שמונה ומעלה, ומהווה פתרון מצוין למי שמחפש פעילות משמעותית עם הילדים בעידן הקורונה שמסרבת לעזוב. הערכה כוללת בדים לבנים, טלאים רקומים, סרט גומי, טושים וכלי תפירה ובעזרת ההסברים המצורפים מאוד פשוט ליצור מסיכה ייחודית ולקשט אותה בהתאם לטעם האישי. מה שכן, היא מצריכה כישורי תפירה קלים, לכן ההורים יצטרכו לוותר לכמה רגעים על המסכים ולעזור במלאכת היצירה.

מחיר: 89.90 שקלים

ערכת עיצוב ותפירה של מסכות פנים מבד (צילום: יח''צ)
ערכת עיצוב ותפירה של מסכות פנים מבד (צילום: יח''צ)

במותג אסתי לאודר משיקים ניחוח חדש, אם כי מאוד נוסטלגי - Limited Edition Azur Eau de Toilette – שמשלב תווי לימון סיציליאני, ברגמוט איטלקי ומנדרינה קלבריה (50 מ"ל). לבושם יש ארומה קיצית מאוד, וכל הניחוח עטוף בחלב קוקוס ומושק עם נגיעה של ארז. הניחוח מתאים לכל מי שמפנטזת על חופשה על החוף שלא נראית כרגע באופק - מספיק שפריץ אחד וכבר מקבלים ניחוח דומיננטי, המשלב מתקתקות עם פרשיות של קיץ. אהבנו.

מחיר: 269 שקלים

אסתי לאודר  Azur Eau de Toilette (צילום: יח''צ)
אסתי לאודר Azur Eau de Toilette (צילום: יח''צ)

המותג ג'ייד מציג קרם לחות חדש - Glow FX Luminizing Perfecting Cream המבוסס על נוסחה המשלבת ויטמין C ומרכיבים רבי עוצמה המאירים עור עייף, מעניקים לו לחות והגנה ומחזירים לו את הזוהר הטבעי. אז אומנם לא ראינו את השינוי המשמעותי בעור כבר מהשימוש הראשון, אך בהחלט הרגשנו את בוסט הלחות שהקרם נתן לעור שסובל באחרונה מיובש קשה. לקרם יש מרקם קליל ומרענן, הוא נספג ממש מהר בעור ולכן הוא מתאים מאוד גם למי שאוהבת להתאפר כחלק משגרת הטיפוח. 

מחיר: 179.90 שקלים

ג'ייד GLOW FX (צילום: יח''צ)
ג'ייד GLOW FX (צילום: יח''צ)

המותג הבריטי Makeup Revolution עשה עלייה ומעתה ניתן למצוא אותו בסופר פארם. לחובבות האיפור המותג לא זר, מאחר שהוא לקח חלק פעיל בכל מה שקשור במהפכת ה־Fast Beauty, מה שאומר שהמותג מציע מוצרים בהתאם לטרנדים והוא דינמי וקשוב לצורכי הקהל. בארץ ניתן למצוא מגוון פלטות לאיפור וטווח רחב של גוני מייקאפים וקונסילרים. הפלטות הן מוצר חובה לכל חובבת איפור: הן נוחות לשימוש ומכילות טווח גדול של גוונים, אשר מקל את ההתאמה לגון העור. אהבנו מאוד את פלטת הסמקים שתוכל ללוות אותנו לאורך עונת הקיץ ובהתאם לגוני השיזוף.

מחיר: 79־15 שקלים

מייקאפ רבולושן (צילום: יח''צ חו''ל)
מייקאפ רבולושן (צילום: יח''צ חו''ל)

על המדפים של רשת הפארם והביוטי Be עלתה בימים אלה מיני קולקציית איפור מקצועית לקיץ של המותג האמריקאי OFRA, שהותאמה לעידן הפוסט־קורונה, משלבת רכיבי טיפוח בריאים לעור וניתן לראות בה דגש על מוצרים המתאימים לאזור העיניים, מאחר שהמסיכות מכסות את רוב הפנים. המיני קולקציה כוללת את Galaxy – פלטת צלליות ושימר על טהרת הגוונים הסגולים; ו־Sweet Dreams - פלטה רב־שימושית המכילה גוונים של חום חמרה, סיינה, ג'ינג'ר ותבלין. שתי הפלטות משלבות צבעים שאמורים להיות פופולריים בקיץ. קולקציית 
Sweet Dreams תהיה בעינינו בסט סלר, כי היא משלבת גוונים שמאוד מתאימים לגון העור של הישראליות.

מחיר: 135 שקלים

קולקציית איפור OFRA (צילום: יח''צ)
קולקציית איפור OFRA (צילום: יח''צ)