בני הזוג מאט פריי ומוניקה ואסיל חזרו מקניות ביום שבת, והחלו לפרוק את הטובין שקנו במטבח ביתם, אך למה שחיכה להם בתוך שקית הפירות הם בהחלט לא ציפו: עקרב אימתני וארסי, שהצטרף כנוסע סמוי ועשה את דרכו מן הסופר ביחד איתם.

לאחר ההלם הראשוני ואחרי שהתעשתו, הניחו השניים כי העקרב מת. "הבנתי שזה עקרב מיד וקצת התחרפנתי, אבל הוא לא זז בהתחלה אז חשבתי שאולי הוא מת", סיפר פריי בן ה-46 ל"סאן" והוסיף: "מוניקה ממש לא אהבה את זה אז הכנסתי אותו לצנצנת, הנחתי אותה בחדר השינה הנוסף שלנו ונתתי לו אוכל, למקרה שאולי הוא חי".

"אפילו קראתי לו 'סיימון' וחשבתי לשמור את גופתו, עד שהוא יצא לפתע מהצנצנת והתחיל לטייל בחדר!", שחזר פריי את רגעי האימה. פריי לא איבד את עשתונותיו והצליח ללכוד את העקרב ולהכניסו לתוך הצנצנת. "החלטתי שאני לא רוצה את סיימון כחיית מחמד אחרי שהוא התרוצץ כאן", אמר.

"סיימון" הועבר למרכז לטיפול והצלה של זוחלים, שם דואגים לו לבית. מנדי פאראנס, אחת מעובדות המרכז, אמרה כי סיימון העקרב נבדק ונמצא כי הוא "שמח ובריא".

היא ציינה כי עקרב כמו סיימון, המשתייך לקבוצת עקרבי הקליפות, יכול להגיע לאורך של 15 ס"מ, והוסיפה כי "העקיצות שלהם יכולות לגרום לדום לב ואולי אף למוות, ולכן טוב שפריי הביא אותו אלינו. אני תמיד קונה בסופר, אבל אף פעם לא קיבלתי חיה בחינם", אמרה פאראנס.