בבילון משקיעה 5.5 מיליון שקל בשתי חברות מידע
בבילון שבשליטת קרן אלפא (30%) משקיעה 5.5 מיליון שקל בשתי חברות המתמקדות בטכנולוגיות מידע. מדובר בקניית 51% מחברת אורנטק ו־60% מחברת ITmyWay.

אורנטק שבשליטת צ'יקו חפץ ויוסי תדהר מתמקדת בניהול פרויקטים של מערכות מידע. ITmyWay מספקת שירותי ניהול לקוחות של חברת סיילספורס.

העסקאות הן הראשונות שמבצעת הנהלת בבילון בראשות המנכ"ל שי אוזון. לדבריו, "הרכישות הן הסנונית הראשונה לשינוי האסטרטגיה של החברה והפיכתה לחברת שירותי מחשוב מתקדמים".

אסם־נסטלה מסתערת על שוק הקפה עם קפסולות סטארבקס
אסם־נסטלה החלה אתמול בשיווק קפסולות קפה של סטארבקס באמצעות רשתות שיווק. זו הפעם הראשונה שבה משווקות קפסולות אלה בשוק הרווי בישראל, שנחשב לבעל שיעורי צמיחה גבוהים. על פי ההערכות, השוק מגלגל כ־130 מיליון שקל בשנה. נספרסו, שנמנית אף היא עם קבוצת נסטלה, כבר משווקת קפסולות קפה ועל פי הערכות חולשת על כ־75% מהשוק.

קפה הפוך (צילום: אינגאימג')
קפה הפוך (צילום: אינגאימג')

מנכ"ל אסם אבי בן אסאייג: "סטארבקס הוא מותג אייקוני, שיש לנו הזכות להביא אותו אל הצרכנים. אנו מאמינים שהמהלך יפתח את שוק הקפסולות ברשתות השיווק".

אחרי הקורונה: ד"ר פישר חזרה למוצרי הגנה מפני השמש
חברת ד"ר פישר, שלאחרונה התמקדה במוצרי חיטוי, שבה לשווק במלוא הכוח מוצרי הגנה מהשמש תחת המותג אולטרסול. הסדרה כוללת מגוון מוצרים, בהם תרסיסים, תחליבים וקרמים.

נוסף לכך, מפרסמים מומחי החברה המלצות לזהירות בשמש, בהן הימנעות משהייה בחוץ בין השעות 10:00־16:00, כיסוי הגוף ככל שניתן, שימוש במשקפי שמש תקניים ועוד. עוד מומלץ להרבות בשתייה בעת יציאה לשמש, וכמובן להימרח בתכשירי ההגנה המתאימים.

איגוד השיווק בחר בחקלאים כאנשי השיווק של חודש מאי
איגוד השיווק בחר בחקלאי ישראל כאנשי השיווק לחודש מאי. הדמות הייצוגית שנבחרה לצורך כך היא "צביקה החקלאי", המייצג את החקלאים שבימי הקורונה הגיעו למאות יישובים ברחבי הארץ וביצעו מכירה ישירה של תוצרת חקלאית מגוונת.

הסגר הארוך הצמיח כלכלה קהילתית הנשענת על קשר ישיר ובלתי אמצעי בין חקלאים לצרכנים ללא פערי תיווך, מתוך תחושה שהמחירים נוחים יותר והסחורה טובה יותר. לפיכך, נשמעים כעת קולות רבים המבקשים למסד את התופעה של המכירה הישירה גם לימי שגרה.