אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מני נפתלי, התייחס הבוקר (שלישי) בתכנית של ענת דוידוב וגולן יוכפז ב-103FM לחקירת החשד לתצהיר שקרי שמסרו עובדות לשעבר במעון במסגרת תביעה אזרחית נגד אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו. "הם לא האמינו שאצא עליהם", טען נפתלי, שהוסיף: "אני יודע שהם עדיין רוצים לנקום בי".

אתה תבעת את משרד ראש הממשלה אבל נקבע בפסק הדין ששרה נתניהו העסיקה אותך בתנאים פוגעניים. אתה היית שם, ראית את הדברים. עד כמה החקירה הזאת הפתיעה אותך?
"לא הפתיעה אותי בכלל מכיוון שאני תובע שני עובדים שגם כן באו והכפישו את שמי דרך עו"ד יוסי כהן. ראינו שם שני תצהירים כוזבים. העובדים, כשעלו לדוכן העדים, אמרו שלא הם כתבו את התצהיר ובמשפט דיני עבודה. אותו דבר במשפט הדיבה - הביאו בחורה מעפולה ששכנעו אותה להגיד כל מיני דברים ובאמצע החקירה אמרה 'הוא לא אמר לי'. היא התחילה להגיד שאמרתי לה דברים מיניים וזה בכלל לא היה, אבל אנחנו יודעים את זה - מי שיש לו כוח הוא בעל הדעה, אין מה לעשות".

היום דיון מסכם.
"היום אמור להיות משפט דיבה השופט החליט שהוא רוצה שזה ייגמר פשרה, הוא מזמן אותנו אחרי שאני 4 שנים מנהל משפט".

לדעתך הופעלו לחצים בכדי למנוע מאנשים להעיד או לגרום להם להעיד ברכות?
"זה ברור, זו שאלה רטורית, כי אנחנו רואים את זה לאורך הזמן, רואים מה עשו לי. עשו לי את העוול הכי קשה וידעתי מה יעשו לי כי ראיתי מה עשו בעבר, ידעתי מה יעשו ובכל זאת הלכתי בכל הכוח כדי להראות לכולם שהאמת מנצחת והאמת מנצחת. כמובן שהעובדים מפחדים, זה דוד מול גוליית זה ידוע".

יש לזה מחיר מאוד כבד ואתה שילמת את המחיר הכי כבד, נכון?
"אפשר לומר, אבל אגיד את האמת, כשאני מסתכל היום על הפרשה, איך היא התנהלה, היה לי המון מזל. באמת שהיה לי המון מזל, שלא כל כך אוהבים אותה ושסיקרו אותי, היה לי מזל".

לדעתך, זה לא לגיטימי מבחינת רעיית רה"מ לנסות ולהפעיל לחצים כשרים?
"איפה גלינה ואיפה אולגה שעבדו בקומה העליונה ונעלמו לגמרי? דברים שאני יודע, וזה לא יעזור אם אני אגיד כי האנשים האלה פוחדים והם אנשים מוחלשים.. אני באתי מהביטחון, הם ידעו שזה בן אדם אחר לגמרי, הם לא האמינו שאני אצא עליהם, אבל כנראה שהם לא ייקחו יותר אנשים מהביטחון, כי אנשים מהביטחון יש להם קווי עומק, יש להם אגו, לא יודע מה. עשיתי שם הרבה דברים שטובים לעתיד, רוב האנשים הם במשרת אמון. למרות שפוגעים בהם - הם מקבלים יותר כסף. יש המון דברים שהשתנו בגללי. להגיד שהמלחמה שלי, כשיצאתי אליה חשבתי שהכול יהיה ורוד? ידעתי שלא, אבל ידעתי גם שאני הולך עם האמת עד הסוף ולא מסתובב אחורה, כי אם אני מסתובב אחורה הם יתפסו אותי. הם רוצים עדיין לנקום, זה ידוע לי".