ברדוגו גרופ, הנמצאת בבעלותו של ליאור ברדוגו מדווחת כי השלימה היום (שלישי) רכישה של שלושה מגרשים סמוכים במרכז רחובות עליהם מתכוונת החברה לבנות פרויקטים למגורים  בסך הכל ובהיקף כולל של כ-150 מיליון ₪.

אלו הן עסקאות נוספות לרכישת מגרשים עבור ברדוגו גרופ במרכז העיר, המתווספות לצבר עסקאות כשהבולטת בניהן היא רכישתו של מגרש ברחוב טלר בן 1.7 דונם תמורת כ-20 מיליון שקלים להקמת פרויקט המגורים RENE שבנייתו החלה והוא נמצא בשיווק מתקדם. 

במקביל מדווחת החברה כי בקרוב תשלים רכישה של ארבע קרקעות נוספות למגורים - שלוש ברחובות ואחת נוספת בפסגת זאב, כך שלמעשה מבצעת החברה בסך הכל בתקופת הקורונה כשבע עסקאות למגורים. מהחברה נמסר כי כל הפרויקטים המתוכננים נמצאים תחת ליווי בנקאי מלא.

מעמד חתימת העסקה (צילום: ברדוגו גרופ)
מעמד חתימת העסקה (צילום: ברדוגו גרופ)

ליאור ברדוגו יו"ר ובעלי ברדוגו גרופ: "גם בשיא המשבר כאשר שוק הנדל"ן היה בהקפאה, הבנייה התבצעה בתפוקה חלקית ויזמים נזהרו מלבצע מהלכים ארוכי טווח, חברתנו המשיכה לחתור ולהוציא לפועל עסקאות שמטרתן הגדלת מלאי המקרקעין בתחום המגורים, במרכזי הביקוש במדינת ישראל ובפרט בעיר רחובות במטרה להקים מאות דירות בסטנדרט גבוה ובחשיבה מחוץ לקופסה. אנו רואים ברחובות פוטנציאל גדול לאוכלוסיית מעמד הביניים המבקשת לשלב חינוך, פנאי ובילוי בסטנדרט הגבוה במדינה, ולכן חברתנו ממשיכה להשתקע ולהתבסס בעיר. לראייה, ביצוע וחתימה על עסקאות נוספות ובסמיכות לפרויקט נוסף שלנו שכבר החלה בנייתו והוא משווק בהצלחה".

ברדוגו גרופ, עוסקת בתכנון וייזום פרויקטים בנדל"ן והוקמה על ידי היזם ליאור ברדוגו אשר צבר יותר מעשור של ניסיון בניהול והובלה של חברות נדל"ן יזמיות ומבצעות מהבכירות במשק. נכון להיום, יוזמת ברדוגו גרופ במספר ערים ברחבי הארץ פרויקטים מיוחדים למגורים בסטנדרט גבוה במיוחד.