בלתי אפשרי היה לפספס את התמונות והסרטונים מהמסיבה שהתרחשה אתמול בלילה במגדלי W בצפון תל אביב, והובילה לזימונו של חתן השמחה, איציק טולדנו, יזם נדל"ן ובעלים של חברת נדל"ן אמריקאית לחקירה במשטרת מרחק ירקון. טולדנו התקשר היום (שלישי) אחר הצהריים למשטרה ודיווח שלא יוכל להגיע לחקירה, מאחר והוא מחזיק באישור מחלה - מה שהוביל לדחייתה למועד אחד. 

כאמור, גורמים במשטרה ציינו כי "אתמול בערב התקבלו עשרות תלונות על הקמת רעש מהמקום והשוטרים שהוזעקו הורו לחוגגים להנמיך את הווליום של המוזיקה ועזבו את המקום. אלא, שעם הגעתם לתחנה נתקבלו במשטרה סרטונים רבים של תיעוד ירי זיקוקים מהמקום - מה שהוביל להחלטה לפתוח בחקירת האירוע. במרכז החקירה עומדת השאלה האם בעל האירוע, יזם הנדל"ן טולדנו, קיבל אישור לזיקוקים המדוברים. 

בעל השמחה טען בפני גורמים מסוימים כי קיבל אישור לזיקוקים ממשטרת מרחב ירקון וכי הביא לשם כך מפעיל בעל הרישיונות המתאימים. עם זאת, במשטרה טוענים כי מדובר בשקר גס: "לא היה ולא נברא". 

גם הם נכחו במסיבה: עומר אדם, שיראל טולדנו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גם הם נכחו במסיבה: עומר אדם, שיראל טולדנו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בתוך כך, שלווה המתגוררת באחד המגדלים השכנים סיפרה על המסיבה בראיון לבן כספית ופרופ' אריה אלדד: "אני לא מבינה למה אנשים לא מפרגנים. אם לבן של מישהו יש בר מצווה, והוא מתנהל על-פי חוקי משרד הבריאות בנושא של ההתקהלות, אז למה הוא לא יכול לעשות בר מצווה אצלו בבית? זה היה בשעה סבירה". היא הוסיפה בשיחה עם 103FM כי: "אני ישבתי במרפסת עם חברים, ראיתי זיקוקים, שמעתי מוזיקה מדהימה, למה לא? אנחנו נמצאים בתקופה בה אי אפשר לעשות אירועים גדולים באולמות, אז למה לא לפרגן? אני פשוט לא מבינה".

שלווה הוסיפה: "הם גרים בקומה האחרונה, ואני חושבת שהיה להם אישור מהמשטרה לזיקוקים, הם לא היו עושים את זה אחרת. ביום העצמאות, שמנו בבניין שלנו למטה אורגן ודיסקו, היינו שלושה אנשים. אמרתי לאנשים לצאת למרפסות, כדי שיהיה שמח ביום העצמאות, וגם אז קראו למשטרה". 

לדבריה, תמיד יש דייר אחד או שניים שלא טוב להם, מסיבה זו או אחרת. "לפני שהתחילה המסיבה שעשינו ביום העצמאות, צלצלו להגיד לי שזה לא חוקי, וכמובן שעשינו את זה. לא הייתה סיבה לא", הסבירה, "גם ביום שבת הייתה מסיבה במגדל לידי, היה קוקטייל. שמעתי מוזיקה, וגם נהניתי. זה היה בשעות סבירות".

כספית: בקיצור, הלכת לגור שם כי יש שם מסיבות חינם ומוזיקה והכל.
"זה הכל בראש - אם אתה אוהב להיות שמח. אני לא מחפשת לקטר. ואני חושבת שגם אתם, בתקשורת, אולי תנסו לפרגן? אם הכל היה על-פי החוק, למה לא? הייתה לילד בר מצווה, לא מגיע לו?

כספית: בשביל זה העלינו אותך לשידור, כי את מפרגנת. אם יש מסיבה טובה במגדל מנהטן, תרימי לנו טלפון.
אלדד: איך הילד קרא את ההפטרה, לא סיפרת לנו?
"בעל המסיבה הוא איש שומר שבת, דרך אגב".
כספית: לפחות זה לא היה ביום שבת.