רצח ג'ורג' פלויד: שלושת השוטרים שנכחו בתקרית שהתרחשה ב-25 במאי, במיניאפוליס שבמדינת מיניסוטה בארה"ב, בה נהרג האזרח השחור ג'ורג' פלויד על ידי השוטר דרק שובין, יועמדו לדין בגין סיוע ברצח - כך דווח הערב (רביעי) באמצעי התקשורת האמריקאיים.

העדכון הזה מגיע לאחר ששובין עצמו, שצולם כאמור דורך על האזרח השחור ג'ורג' פלויד במהלך מעצר וגרם למותו, נעצר בסוף השבוע האחרון על ידי רשויות החוק בארה״ב, והואשם ברצח מדרגה שלישית.

בהמשך הדיווחים באמצעי התקשורת האמריקאיים, נמסר כי קית' אליסון, התובע הכללי של מדינת מינסוטה, שוקל להחמיר את האישום נגד שובין לרצח מדרגה שנייה.

במקביל, בתקשורת האמריקאית דווח כי ייתכן שהשניים מכירים אחד את השני, כיוון שהם עבדו בתור מאבטחים באותו מועדון לילה במיניאפוליס במשך שנה שלמה, וכנראה שהמשמרות שלהם חפפו בשלב כלשהוא. בעל המועדון אמר כי לא ידוע לו על כך שהייתה היכרות אישית בין השניים.

כזכור, התקרית הזו גרמה לגל המחאות הענק שמכה בארצות הברית בימים אלה, שנכנס היום ליומו השביעי. מוקדם יותר היום דווח כי חנויות של חברת "אפל", בכמה מדינות ברחבי המדינה, בהן ניו יורק, וושינגטון ולוס אנג'לס, נפלו קורבן לאירועי ביזה והרס בימים האחרונים.

בנוסף, שלשום דווח ברשת CBS כי גבר שחור נהרג מירי שוטרים במהלך עימותים בלואיסוויל שבקנטקי. לדברי קצינים במשטרה, הירי בוצע בתגובה לאש שנפתחה לעברם.