"לא רואים מה קורה בישראל": הדוגמנית ואישיות הטלוויזיה טהוניה רובל התייחסה הבוקר (חמישי) במהלך ראיון לערוץ 12, למחאה הגואה בארה"ב, שהתעוררה על רקע מותו של ג'ורג' פלויד, שנחנק למוות על ידי השוטר דרק שובין בעיר מיניאפוליס. "אני רוצה שתהיו ערניים למה שקורה לשחורים בישראל. לא צריך לבוא ולומר שעשו לנו טובה שאנחנו בארץ", אמרה רובל. 

"זה לא הגיוני שפתאום יש הזדהות גדולה עם מה שקרה בארה"ב. אצלנו נרצחו שניים מהקהילה האתיופית, ביאדגה וטקה, והיו פה רק הטפות בתגובה. אני לא מחפשת לצאת מלכה ולא רוצה שימחאו לי כפיים. עד היום אני שומעת 'תגידי תודה שאת פה'", הסבירה והוסיפה, "אני זוכרת שבמחאה האחרונה של העדה האתיופית, היו לי ויכוחים עם אנשים ובגלל זה ויתרתי על חברים אמתיים מהבית. זה מעצבן שלא רואים את זה כמשהו לא בסדר כשזה קורה כאן. כשזה רחוק ונוצץ וכשביונסה כותבת פוסט אז יש לזה התייחסות". 

לבסוף נשאלה האם היא רואה שינוי במצב הקהילה האתיופית בארץ, בצל המחאות שהתרחשו בשנה החולפת, אז ענתה בנחרצות: "ממש לא. גם היום אמרו לי לסתום את הפה בתגובות שכתבו לי בפייסבוק. מרגיז שאף אחד לא קם ומדבר על הדברים האלה כאן בישראל, וזה קורה כאן כל הזמן. לא קורה שום דבר עם השוטרים שמואשמים כאן. בארה"ב השוטר כבר מואשם ברצח מדרגה שלישית, ופה זה לא קורה. מערכת החוק לא פועלת לטובת השחורים בישראל".