הפרשה שנחשפה השבוע בתוכנית "המתחזים" בקשת 12 ממשיכה לעשות גלים. ים אביטן, שאליו התחזתה לכאורה לורין מיכאלי, כשיצרה קשר עם נשים שונות, התראיין הבוקר (חמישי) בחדשות הבוקר בקשת 12, וסיפר על התחושות בעקבות הפרשה ומה הוא מתכנן לעשות כעת. 

"לא תיארתי לעצמי שזה יגיע לרמות כאלה, תמונות, שיתופים, הודעות", אמר. "זה נגע מאוד לאנשים ברגש, הרבה אמרו תודה. יש אנשים שהיו אמורים להיפגע ובעתיד לא ייפגעו". 

בלעדי: הזהות הנוספת של לורין מיכאלי מהפרק של "המתחזים"

האישה שהתחזתה אליך יצרה איתך קשר?
"האמת שלא, שום דבר. לא שמעתי ולא ראיתי שום דבר, הלוואי וזה היה קורה. אני חושב שזה יכול לעזור, אבל זה לא קרה. אני מתכוון לקחת את זה הכי רחוק שאפשר, כדי שהאישה הזו וכל מי שקשור אליה יתנו את הדין. עברתי שלוש שנים של סבל, אני והמשפחה שלי וכל מי שהיה סביבי". 

מה עברת?
"קמתי כל בוקר וקיבלתי שיחות טלפון ממספר חסומים. אנשים שינו את הקולות שלהם, קללות... קיבלתי טלפון מאמא שלי שמאיימים עליה בפייסבוק ובטלפון שירצחו את הבן שלה אם לא יפסיק להתחזות. אנחנו לא ידענו על מה מדובר בכלל. זה שם אותי בעמדה בעייתית, מקום בחיים שאני לא מכיר. הייתי צריך להתמודד עם סיטואציות שאני לא רגיל אליהן". 

מה זה עשה לך שאנשים התאהבו בך בלי להכיר אותך?
"זו הסיבה שאני כאן, כדי לעזור להם למצוא את התשובות, לעזור להם ושיראו מי זה ים אביטן באמת. אני קורבן כמוהם. איזו סיבה יש לבן אדם לעשות דבר כזה? פה לא עשו את זה בשביל כסף, יש פה פגיעה בנפש". 

אם לורין הייתה מדברת איתך, מה היית אומר לה?
"שתרים טלפון, שתתנצל בפני כל מי שהיה נוכח בסיטואציה הזו, וכמובן שגם בפני. יותר חשוב לי שנשים שנפלו קורבן והיו מאוהבות ב"שי" במשך תקופה ארוכה - שהן יקבלו קודם כל את ההתנצלות מלורין". 

למה היא בחרה אותך?
"אין לי מושג". 

הלכתם למשטרה?
"לא פניתי עדיין. אני לא חושבת ללכת בכיוון הזה, אני לא מאמין בגוף הזה"