אני לא צריך יותר מדי סיבות בשביל לשחק במורטל קומבט 11, מאז שחרורו בחודש מרץ אשתקד הוא עדיין אחד הכותרים הכי מנוצלים אצלי בקונסולה - אבל ההרחבה החדשה שיצאה והביאה תוספת חשובה לעלילה ושלושה דמויות חדשות, הדליקה בי עוד יותר את רוח הלחימה.

כזכור, בביקורת הקודמת שפרסמנו על  מורטל קומבט 11, לטעמי משחק הלחימה הכי טוב שיצא עד כה בסדרה של חברת NetherRealm Studios, חשפנו כי עלילת המשחק מתרכזת בדמות קרוניקה, השולטת על הזמן, ובניסיון לנקום בגיבורינו היא מנסה לעצב את המציאות מחדש ויוצרת מיזוג בין אירועי ההווה והעבר - כך שניתן היה להחזיר לחיים דמויות אהובות מפרקים קודמים בסדרה.

מאחר ואני לא רוצה להרוס למי שעדיין לא שיחק את העלילה המרכזית של המשחק, לא נחשוף יותר מדי פרטים על הסיפור בן ה-3 שעות שמגיע בהרחבה החדשה. מה שכן אפשר להגיד זה שהוא ממשיך בדיוק לאחר קרב הבוס האחרון ב-MK11, שהפיג חששות של רבים, אני ביניהם, שחשבו שאולי מדובר בסוף הדרך עבור הפרנצ'ייז האהוב - אז זהו שלא.

מיד לאחר האירועים הדרמטיים שמתחוללים בסוף הסיפור חוזרים לחיינו שלוש דמויות מהעבר: הלוחם האמיץ נייטוולף, אל הרוח פוג'ין וגולת הכותרת, הרע המקורי והאהוב מכולם: שנג טסונג - בקולו ובדמותו של קרי-הירויוקי טגווה, השחקן ששיחק את הדמות בסרט מורטל קומבט 1995.

השלושה נאלצים לחזור שוב בזמן (מוטיב שהולך ונהיה קבוע לאחרונה בז'אנר) כדי להציל את העולם המורכב של MK מאובדן, ועל הדרך גוברים המתחים בין שני הגיבורים המיתולוגיים לטסונג - שמחזיר לחיינו כמה דמויות אהובות ורשעות. אם ההרחבה הזו שווה משהו אחד זה האפשרות לקבל סיפור בכיכובו של טסונג, בוודאי בגילומו של השחקן המקורי, כל דיאלוג שלו עם מקביליו למסע - הנאה רצופה, האיש פשוט נולד בשביל לגלם את הדמות הזו.

אבל ההרחבה לא מביאה רק את התוספת המספקת לסיפור שמכינה את הקרקע לכותר הבא בסדרה - היא מוסיפה שלוש דמויות נהדרות למשחק. שתיים מהן מוכרות לנו מגלגולים קודמים בסדרה: הלוחמת שיבא, חצי אנושית חצי דרקון, עם 4 זרועות רצחניות, אל הרוח פוג'ין שמחזיק בארסנל שלו כמה מהמהלכים ההתקפיים היפים ביותר במשחק והדובדבן שבקצפת רובוקופ האגדי, שאותו מגלם השחקן מהסרטים המקוריים פיטר ולר.

שלושת הדמויות החדשות משלימות היטב את קאדר הלוחמים במשחק, בהם הטרמניטור (שליחות קטלנית) וספון (מהקומיקס) בכיכובו של ארנולד שוורצנגר, ומאפשר לנו להרכיב כמה קרבות חלומיים ומגוון את חווית המשחק התחרותית באונליין.

עותק הסקירה התקבל הודות לעדלי יונייטד, היבואנית הרשמית של Mortal Kombat 11 בישראל. Mortal Kombat 11 זמין לרכישה אצל המשווקים המורשים.