הנשיא האמריקאי, דונלד טראמפ, הכריז הערב (שישי) על הקלה במיסים לאזרחי ארצות הברית, ועדכן על ירידה בנתוני האבטלה. במהלך נאומו הוא אמר כי הוא מקווה שג'ורג' פלויד, העצור השחור שהריגתו הציתה את המהומות במדינה, "מסתכל מלמעלה, אומר שזהו יום גדול למדינה ומתגאה בה".

עוד הוסיף טראמפ כי התפשטות נגיף הקורונה גרמה לו להסתכל אחרת על הסכם הסחר של מדינתו עם סין. "אשמח אם היחסים עם סין יהיו טובים, אך לא יודע אם זה יקרה", אמר הנשיא.

כזכור, שני שוטרים ממשטרת באפלו בניו יורק הושעו היום (שישי) בעקבות פרסום סרטון בו הם נראים דוחפים לקרקע גבר כבן 75, שהשתתף בהפגנות המחאה על מותו של ג'ורג' פלויד. האירוע צולם על ידי כתב של תחנת רדיו מקומית, ובו נראה הגבר כשהוא מתקרב לשוטרים, והם מפילים אותו על גבו. בהמשך הסרטון ניתן לראות כי דם זולג מראשו של הגבר, שזהותו טרם פורסמה. המפגין פונה לבית החולים והוא מאושפז כעת במצב קשה, ללא סכנה שנשקפת לחייו. 

ראש עיריית באפלו ביירון בראון התייחס לתקרית, שעוררה גינוי נרחב ברשתות החברתיות, ואמר כי הוא מוטרד מאוד מהסרטון המדובר. תחילה, משטרת באפלו מסרה כי המפגין נפל אל הקרקע אבל התגובות הזועמות שהתעוררו בעקבות הסרטון הפעילו לחץ ושני השוטרים המעורבים במקרה הושעו מתפקידם.