כמה נדבקו בישראל? משרד הבריאות הודיע הערב (ראשון) כי מאז חצות אובחנו 111 נדבקים נוספים בנגיף הקורונה. בכך עלה מספר החולים הפעילים ל-2,474 - בהם 23 מונשמים. עוד דווח, כי שני חולים נפטרו, מה שמעלה את מניין המתים מהנגיף ל-298. מנתוני משרד הבריאות עולה עוד כי 11,441 בדיקות לגילוי הנגיף בוצעו אתמול, וכי 15,091 בני אדם החלימו עד כה מהנגיף.

הבוקר הודיעה עיריית המועצה שדות נגב על סגירתם של שבעה מוסדות חינוך ביישוב לאחר שתלמיד באחד המוסדות בעיר אובחן כחולה בנגיף הקורונה. הילד החולה נסע בהסעה שכללה תלמידים ממוסדות חינוך אחרים, ולכן הורו במהלך הלילה על סגירתם. בין המוסדות שלא יפעלו היום נכללים אוהל משה, תורת שדות נגב, נועם תושיה, אולפנת צביה, נריה בנים, נריה בנות וישיבת בית יהודה. הצוות והילדים הונחו להכנס לבידוד בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

כמו כן, לאחר בדיקה של משרד הבריאות, שמונה עובדים זרים ממלון באילת אובחנו כחיובים לקורונה והועברו לבידוד במלונית מחוץ לעיר.

נתוני התחלואה בערים השונות ברחבי הארץ מראים כי תל אביב היא העיר עם מספר החולים הגבוה ביותר, לאחר שאובחנו שם כ-46 חולים בשלושת הימים האחרונים. ירושלים נמצאת במקום השני עם 37 נדבקים חדשים ובמקום השלישי נתניה עם 19. אחריה ניצבה בני ברק, שהגיעה למקום הרביעי עם 17 חולים חדשים, ואת החמישייה סוגרת ערערה עם 15 מקרי הידבקות.