אחרי ציפייה ארוכה של כמה חודשים, עולה לאוויר עונתה השלישית של סדרת הנוער המצליחה "התחנה" המגוללת את חייהם של חבורת בני נוער מתנדבים של מד"א עם כל הרומנים, האינטריגות והמתחים שמלווים אותם, תוך שגרה בלתי שגרתית בעליל.

הפרק האחרון של העונה השנייה הסתיים בשיא המתח: שריפה שפרצה בתוך התחנה גרמה לאדר (גפן ברקאי) ושקד (לירון רביבו) להינעל בתחנה וכמעט ולקפח חייהם. 

הפרק הראשון של העונה השלישית המשיך מאותה הנקודה, כשמן השנייה הראשונה הוא סוחף את הצופה (בכסיסת ציפורניים) לדעת מה יעלה בגורלם: שקד מנסה להציל את אדר שננעל וכמעט ומאבד את הכרתו, כשבחוץ רומי (שירה לוי), אחותו מתפוצצת מדאגה וזוכה לזרועותיו המרגיעות של גילי (יוני גרין). 

בסופו של דבר מכבי האש מצליחים להציל את חייהם של השניים, אך שקד, שאיבדה את ההכרה בניסיונות לחלץ את אדר, מובהלת לבית החולים במצב קריטי. 

הסאגה לא נגמרת כשנועם (רעות אלוש) ורומי מגלות כי ייתכן ונימי (ירון בן הרוש) עדיין לכוד בתחנה העולה באש והעומדת לקרוס.

במקביל לעלילה הזו, החלה להתפתח עלילה חדשה עם פרצופים שאינם מוכרים לצופי העונה: פושע (לואי נופי) שעושה עסקה לא חוקית של החלפת יהלומים תמורת שטרות מזויפים נמלט מהעבריינים ומזמין למקום המחסה את גילי בתואנה שקרית של אישה שעומדת ללדת. 

העלילה שפותחת את הפרק הראשון מצליחה לקחת את הצופה למתח שיא, לשכוח מהזמן שחלף בין שתי העונות ומעלה את רף הסקרנות ואי הודאות לגבי מה שצפוי להיות בפרק הבא לנקודת שיא.

כמו כן, בפרק הראשון נחשף שחקן חדש שהצטרף לקאסט, אסף גורן (יוצר, זמר וזוכה "האח הגדול VIP") שמגלם את יאיר מהתחנה המקבילה, שמשמש בפרק הנוכחי כמוקדן לעת מצוא. 

הפרומו של הפרק השני חושף טוויסט מטורף בעלילה כששחקניות כמו גילה אלמגור (המגלמת סוג של מאפיונרית), אוולין הגואל (המגלמת שופטת) ושיר זוארץ (המגלמת זמרת ואחותו החורגת של נימי) נכנסות למשחק, מה גם שרואים את דודי (קובי מימון), מפקד התחנה, עומד למשפט בעודו מלווה את בתו, שקד, הנאבקת על חייה בבית החולים.

ללא ספק, ספתח מצוין לסדרה מעולה שפונה לא רק לבני נוער, אלא לקהל הרחב. מצפה לבאות.

הסדרה משודרת בערוץ KIDZ לצופי HOT