חשד לניסיון רצח במודיעין עילית: דקר את אשתו וניסה להתאבד

גבר בן 40 נמצא הערב שרוע ברחוב במודיעין עילית, לאחר שככל הנראה קפץ מגובה בניסיון לשים קץ לחייו. צוות מד"א שהגיע למקום, פינה אותו במצב קשה עם פציעה רב מערכתית, כשהוא מורדם ומונשם, לבית החולים "שיבא" בתל השומר. בסריקה שערכו שוטרים הם איתרו באחת הדירות בבניין את רעייתו של הגבר בת ה-37, עם סימני דקירה בכל חלקי גופה. הצוות הרפואי מיהר לתת לה טיפול ראשוני ופינה גם אותה לבית החולים.

חוקרי המשטרה והמעבדה לזיהוי פלילי (מז"פ) החלו בחקירה לנסיבות האירוע. מחקירה ראשונית עולה כי מדובר בניסיון רצח וניסיון התאבדות, כשהבעל דקר את האישה מספר פעמים הוא קפץ ממרפסת ביתו לרחוב במטרה לשים קץ לחייו. 

לכתבה המלאה

זירת האירוע במודיעין עילית (צילום: דוברות המשטרה)
זירת האירוע במודיעין עילית (צילום: דוברות המשטרה)

אלפים בהפגנת השמאל בתל אביב נגד תוכנית הסיפוח

אלפי בני אדם משתתפים הערב בהפגנת השמאל בכיכר רבין בתל אביב נגד תוכנית הסיפוח והחלת הריבונות שמקדם ראש הממשלה בנימין נתניהו. 

המשטרה קוראת למשתתפים במחאה לעמוד בתנאי הרישיון ובהבנות שהושגו עם פיקוד המרחב ובכלל זה שמירה על הסדר הציבורי לכל משך האירוע בדגש על עמידה בתקנות צו בריאות העם (שמירת שני מטר האחד מהאחר וחבישת נשמיות).

לכתבה המלאה

הפגנת השמאל בכיכר רבין בת''א (צילום: אבשלום ששוני)
הפגנת השמאל בכיכר רבין בת''א (צילום: אבשלום ששוני)

חשד לחיסול בצומת לוד: שלושה גברים נורו למוות מרכב חולף

נאהד אל-שמאלי בן ה-28, ראיד עכאשה בן ה-40 וג'יבריל עכאשה בן ה-28, שלושתם משכונת ג'ואריש ברמלה, נורו למוות מטווח קצר, כשרכבם הגיע לרמזור בצומת, ולפתע הגיח במקביל להם רכב פרטי, ממנו זינק המתנקש שפתח בירי לעבר השלושה וגרם למותם.

היורה חזר לרכב ונמלט מהזירה, כשהוא מותיר בצומת לא מעט אזרחים המומים ופעורי פה. לפני כחודשיים נרצח קרוב משפחתו של אחד הקורבנות שנורו היום.

איתן שנור, חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את שלושת הפצועים כשהם מחוסרי הכרה עם פציעות בגופם. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

לכתבה המלאה

זירת האירוע בצומת לוד (צילום: דוברות המשטרה)
זירת האירוע בצומת לוד (צילום: דוברות המשטרה)

ג'ו ביידן מונה למועמד המפלגה הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב

ג'ו ביידן מונה היום רשמית למועמד המפלגה הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית בבחירות 2020, זאת לאחר שהשיג את 1,991 הצירים הדרושים לקבלת המינוי,  ויתמודד נגד הנשיא טראמפ בבחירות בנובמבר.

ביידן השיג את הצירים עם קבלת תוצאות הפריימריז שנערכו ביום שלישי האחרון בשבע מדינות ובמחוז קולומביה, מושבה של בירת ארצות הברית וושינגטון די. סי.

עם קבלת המינוי אמר ביידן, כי "זה היה כבוד להתמודד לצד אחת מקבוצות המועמדים המוכשרות ביותר שהתמודדו במפלגה הדמוקרטית אי פעם", והוסיף כי "אנחנו הולכים לבחירות הכלליות כמפלגה מאוחדת".

לכתבה המלאה

ג'ו ביידן (צילום: רויטרס)
ג'ו ביידן (צילום: רויטרס)

קורונה בישראל: 123 נדבקו ביממה האחרונה, שיא במספר הבדיקות היומי

מנתוני משרד הבריאות שהתעדכנו הבוקר עולה כי ביממה החולפת נרשמו 123 מקרים חדשים של הידבקות מנגיף הקורונה, בכך עלה מניין הנדבקים הכולל ל-17,706 כאשר מתוכם 2,336 חולים פעילים. 

מבין החולים 29 מוגדרים במצב קשה, בהם 23 מונשמים, 36 חולים בינוני והיתר במצב קל. 15,042 בני אדם החלימו עד כה מהנגיף. מספר המתים עומד על 292 לאחר שאתמול נפטר חולה נוסף. עוד נמסר, כי ביממה האחרונה נרשמו 16,133 בדיקות קורונה, הכי הרבה שבוצעו אי פעם בישראל ביום אחד. לצורך השוואה, לפני כן שיא הבדיקות היומי שנערך ב-20 לאפריל עמד על 15,367.

לכתבה המלאה

קורונה בישראל  (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)
קורונה בישראל (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)

עובדת לשעבר במעון רה"מ: "שרה נתניהו ביקשה שאנשק את רגליה"

סילבי גנסיה, שעבדה עד לפני מספר חודשים במעון ראש הממשלה ומנהלת תביעה כנגד רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, בטענה להעסקה פוגענית, התארחה אמש בתוכנית "אופירה וברקוביץ'" בערוץ 12 וסיפקה את גרסתה לאירועים שהתרחשו בתקופה בה עבדה במעון ברחוב בלפור.

"היא (שרה) אמרה לי לנשק לה את הרגליים. אני כל כך התביישתי. יש לי ילדים ונכדים. התביישתי לספר, אני פה בלית ברירה כדי להגיד את האמת. הכל כתוב ביומן שלי. אני מגיעה בבוקר ואף פעם לא יודעת מתי אני יוצאת. 12 שעות בלי אוכל, בלי שתייה, למרות שבשלב מסוים זה הסתדר וקיבלתי הפסקה של עשר דקות. פגשתי רק את שרה. חוויתי השפלות, דברים איומים. היא אמרה שאני סתומה, שהידיים שלי מגואלות בדם", אמרה גנסיה.

לכתבה המלאה

שרה נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
שרה נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

גופתו של הנער יהודה בילוג שטבע אמש אותרה בחוף הים באשדוד

גופתו של הנער יהודה בילוג שטבע שלשום בחוף הקשתות באשדוד אותרה אתמול בחוף הי"ד בעיר על ידי אזרח שנכנס למי הים והזעיק את המשטרה. 

חובש מד"א אוראל אסולין סיפר: "כשהגענו לחוף ראינו את הנער שוכב בסמוך לקו המים כשהוא מחוסר הכרה לאחר שאזרחים משו אותו מהמים. זו טרגדיה קשה, לפני יומיים בשעות הערב שהוזעקתי לחוף לאירוע הטביעה והתברר הוא נעדר התפללתי לשלומו וקיוויתי לנס אבל לצערי היום הוא אותר ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

לכתבה המלאה

איתור גופה בחוף הים באשדוד (צילום: דוברות המשטרה)
איתור גופה בחוף הים באשדוד (צילום: דוברות המשטרה)