הצהרת תובע נגד עמית אלמוג, בגין רצח בכוונה תחילה של חברתו מאיה ווישניאק בדירת אמו ברמת גן לפני כשלושה שבועות, מוגשת היום (ראשון) בבית משפט השלום בתל אביב. נציג המשטרה אסף צוויג, העומד בראש צוות החקירה שהגיש את הצהרת התובע, הצמיד אליה גם בקשה להארכת מעצרו של אלמוג בחמישה ימים. כאמור, במהלך הימים הללו מתכוונת הפרקליטות להגיד נגדו כתב אישום בגין עבירות רצח וניסיון רצח.

בשבוע שעבר פורסם כי אלמוג, החשוד ברצח, לא היה נתון להשפעת סמים בזמן ביצוע המעשה הקשה, כך עלה מתוצאות בדיקות הדם שעבר אלמוג כשבוע לאחר הרצח. כזכור, בבית משפט השלום בתל אביב התעקשה פרקליטתו כי החשוד יעבור בדיקות דם כדי לבדוק אם היה נתון להשפעת סמים בעת שביצע את הרצח המזעזע. נציג המשטרה, אסף צווייג, טען כי אלמוג סירב לעבור בדיקה, וכי המשטרה לא יכלה לכפות עליו לעשות זאת בניגוד לרצונו. 

בתום הדיון הוחלט כי אלמוג יפונה לבית החולים תל השומר, ושם תילקח ממנו בדיקת דם כדי לקבוע האם היה תחת השפעת סמים בעת ביצוע המעשה. נציין כי תוצאות בדיקות הדם מתייחסות לסמים קשים שיכלו להשפיע, לכאורה, על מעשיו. משכך, בעת שחנק למוות את חברתו וניסה לרצוח את אמו הוא לא היה נתון להשפעת סמים, כך עולה מהבדיקות.